ثبت درخواست

تعمیر کولر گازی ال جی امامزاده حسن - 09124866170

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۴ | دسته : کولر گازی

تعمیر کولر گازی ال جی تهران

تعمیر کولر گازی ال جی امامزاده حسن - 09124866170 - آرسام سرویس

تعمیر کولر گازی ال جی امامزاده حسن - امروزه در بیشتر شهرها با آب و هوای شرجی از کولرهای گازی ال جی استفاده می‌شود که ممکن است دستگاه در هنگام کار کردن دچار بروز اختلال شود. زمانی که کولر گازی ال جی خراب شود شما در ابتدا مجبور به عیب یابی کولر گازی ال جی می‌شوید و پس از انجام این کار باید تعمیر کولر گازی ال جی را انجام دهید.

نمایندگی مجاز تعمیر کولر گازی ال جی تهران امروزه در سراسر کشور به راحتی در دسترس می باشد. این نمایندگی های کولر گازی الجی که در برخی موارد دیده شده است افرادی متفرقه خود را نمایندگی معرفی می کنند و اقدام به گرفتن پول های اضافی برای تعمیر کولر گازی ال جی شما می شوند. در نمایندگی «آرسام سرویس» تعمیرات انجام شده بر روی کولر گازی ال جی دارای گارانتی می باشد.

وقتی تعمیرکار برای تعمیر کولر گازی ال جی به محل شما اعزام می شود ، بعد از تعمیرات کولر گازی ال جی قطعه تعمیر شده را گارانتی می کند و تا چندین روز پس از تعمیرات کولر گازی دچار مشکل شود فنی کاران «آرسام سرویس» به صورت رایگان به محل شما اعزام می شوند و مجدد اقدام به تعمیر کولر گازی الجی شما می کنند.

عیب یابی کولر گازی ال جی (LG)

عیب یابی کولر گازی ال جی (LG)

منظور از اینکه می‌گویم کولر گازی ال جی با کیفیت است این نیست که کلا کولر هیچوقت به تعمیر و یا عیب یابی نیاز نداشته باشد. باید بدانید که در اکثر مواقع کولر گازی دچار مشکل می‌شود که باید تعمیر کولر گازی ال جی برای آن‌ها انجام شود ولی قبل از اینکه شروع به تعمیر کنید باید بدانید مشکل از کدام قسمت است؟
برای اینکه مشکل را پیدا کنید ابتدا باید عیب یابی کولر گازی ال جی را انجام دهید. در این قسمت از مقاله قصد داریم آموزش عیب یابی و تعمیر کولر گازی ال جی را برای شما توضیح دهیم با «آرسام سرویس» همراه باشید.

کولر گازی کلا روشن نمی‌شود

بروز این مشکل در کولر گازی ال جی سه دلیل متفاوت دارد:

  • دلیل اول اینکه ممکن است کولر گازی را اصلا به برق متصل نکرده باشید.
  • دلیل دوم اینکه دوشاخه مشکل دارد و باید آن را تعویض کنید.
  • دلیل سوم اینکه سیم برق‌های داخلی دستگاه قطع شده اند که در این حالت برای تعمیر کولر گازی ال جی باید به وسیله یک آمپرمتر یا فازمتر همه سیم‌های داخلی دستگاه را بررسی کنید و هر کدام آن‌ها قطع بودند را تعویض و یا تعمیر کنید.

باد کولر گازی سرد شده ولی به صورت خودکار قطع نمی‌شود

در این حالت به حدی باد کولر سرد می‌شود که امکان دارد یخ زدگی و یا برفک زدن آن وجود دارد. برای عیب یابی کولر گازی ال جی در این حالت ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا ترموستات را بررسی کنید چرا که با خراب شدن ترموستات، کولر گازی دما را تشخیص نمی‌دهد و محیط را سرد و سردتر می‌کند. ترموستات را بررسی کنید اگر کنتاکت‌های ترموستات به هم چسبیده باشند ترموستات خراب است و برای تعمیر کولر گازی ال جی باید تعویض شود.

کولر گازی باد گرم می‌زند

در برخی موارد پیش می‌آید که کولر به درستی کار می‌کند ولی باد گرم می‌دهد که مشکلات آن را در ادامه توضیح خواهیم داد.

  • اولین علت می‌تواند خرابی استارت باشد که مشکل اصلی آن از رله است که باید تعویض و یا تعمیر شود.
  • دومین علت می‌تواند خرابی اورلود باشد که یک کار تخصصی است و بهتر است توسط تعمیرکاران حرفه ای انجام شود.
  • و در مرحله آخر از عیب یابی کولر گازی ال جی در این حالت اگر مشاهده کردید که لوله‌ها هم گرم بودند باید بدانید که مشکل اصلی این است که گاز، کولر گازی به اتمام رسیده و باید شارژ شود.

شارژ کولر گازی باید به وسیله نمایندگی تعمیر کولر گازی انجام شود چرا که اگر به صورت غیر اصولی و غیر استاندارد انجام شود دوباره با همین مشکل روبرو خواهید شد و باید تعمیر کولر گازی ال جی انجام شود.

سر و صدای کولر گازی

حتما برای شما این مشکل پیش آمده است که کولر گازی شما صدای زیادی به صورت غیر طبیعی می‌دهد و باعث سلب آسایش شما می‌شود. در این حالت چند مشکل مختلف وجود دارد که باید عیب یابی کولر گازی ال جی انجام شده و سپس اقدام به تعمیر کولر گازی ال جی کنید.

  • اولین علت آن می‌تواند تراز نبودن کولر گازی باشد که با استفاده از یک تراز می‌توانید آن را تنظیم کنید.
  • دومین علت می‌تواند خارج شدن فن یا کمپرسور از جایگاه خود باشد که می‌توانید به راحتی آن را تشخیص داده و به تعمیر کولر گازی ال جی خود بپردازید.
  • سومین فاسد و یا پاره شدن لاستیک‌های ضربه گیر هم یکی دیگر از علت‌های صدای زیاد کولر گازی می‌باشد که باید تعویض شوند.
  • چهارمین علت صدای زیاد کولر گازی شل شدن پیچ و مهره‌های قطعات مکانیکی کولر گازی است که برای تعمیر کولر گازی ال جی در این حالت باید آن‌ها را با آچار مناسب محکم کنید.

کولر گازی سالم است و کار می‌کند ولی با زیاد و کم کردن درجه آن هیچگونه تغییری در عملکرد آن ایجاد نمی‌شود

زمانی که این مشکل برای کولر گازی ال جی شما پیش می‌آید مطمئنا مشکل از ترموستات است. برای بررسی ترموستات در این حالت ترموستات را از کولر گازی جدا کرده و به کمک آمپرمتر آن را بررسی می‌کنید اگر هیچ عکس العملی نشان نداد خراب است و برای تعمیر کولر گازی ال جی در این حالت باید آن را تعویض کنید. اگر ترموستات درست بود باید تمام سیم‌های ارتباطی بین ترموستات و کمپرسور بررسی شوند.

زمانی که کولر را روش کرده برق ساختمان قطع می‌شود

چند علت متفاوت وجود دارد که برای عیب یابی کولر گازی ال جی باید بررسی شوند.

  • اولین موردی که باید بررسی شود پریز برق است چرا که این امکان وجود دارد که پریز برق اتصال داشته باشد و با وصل شدن دوشاخه به آن فیوز ساختمان FFO شود.
  • دومین مورد احتمال این وجود دارد که کولر گازی را دستکاری کرده باشید و یکی از اتصالات درونی آن را اشتباه متصل کرده باشید و یا سیمی‌از داخل دستگاه قطع شده باشد.

اگر سیم‌ها را بررسی کردید و مشکل از آن‌ها نبود خازن‌ها را بررسی کنید چرا که ممکن است خازن‌ها سوخته باشند و نیاز به تعویض داشته باشند.

لیست هزینه های اجرت تعمیر و سرویس کولر گازی

قیمت های تقریبی ریز خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی را در قالب جدول با شما به اشتراک می گذاریم:

نوع خدمات

هزینه تقریبی اجرت

رفع لرزش یونیت داخلی و خارجی

100 الی 150 هزار تومان

جوشکاری لوله های پنل داخلی و خارجی

هر عدد 50 الی 60 هزار تومان

نصب فیوز مینیاتوری

50 هزار تومان

تعویض فیلتر درایر

150 الی 200 هزار تومان

تعویض خازن کولر گازی

100 الی 150 هزار تومان

تعویض قطعات داخلی کولر گازی

150 الی 200 هزار تومان

تعویض برد الکترونیکی کولر گازی

200 الی 300 هزار تومان

تعویض بلوور یونیت داخلی کولر گازی

200 الی 300 هزار تومان

تعویض ترانس برد کولر گازی

100 الی 150 هزار تومان

تعویض سنسور یونیت داخلی

80 الی 120 هزار تومان

تعویض شیر برقی کولر گازی

300 الی 400 هزار تومان

تعویض کنتاکتور کولر گازی

100 الی 150 هزار تومان

تعویض لوله مویی کولر گازی

150 الی 250 هزار تومان

تعویض شیر رفت یا برگشت کولر گازی

150 الی 200 هزار تومان

تعویض مهره لوله رفت یا برگشت کولر گازی

100 الی 150 هزار تومان

تعویض کمپرسور همراه با شارژ گاز

450 الی 550 هزار تومان

تخلیه آب درین

50 الی 80 هزار تومان

تشخیص عیب در محل

50 الی 180 هزار تومان

تعمیر برد (بستگی به نوع برد و ایراد آن دارد)

250 الی 600 هزار تومان

شارژ گاز کولر بدون هزینه گاز

150 الی 200 هزار تومان

سرویس کولر گازی در محل

150 الی 200 هزار تومان

سرویس کامل کولر گازی

300 الی 400 هزار تومان

خدمات کولر گازی ال جی توسط متخصصین آرسام سرویس

همانطور که می دانید، ال جی یکی از برندهای گران قیمت کولر گازیست و با توجه به شرایط اخیر اقتصادی، نه تنها هزینه تعمیرات آن افزایش یافته، بلکه قطعات یدکی ارجینال ال جی نیز در بازار کمتر یافت می شود. از سویی سرویس و تعمیرات این برند کره ای، نیازمند داشتن تخصص و تسلط بر نحوه کار اجزای آن، بخصوص مدل های دارای کمپرسور اینورتر می باشد. بنابراین، در هیچ حالتی نباید کولر گازی ال جی خود را به تعمیرکاران غیرمتخصص و یا تکنسین برندهای دیگر کولر گازی بسپارید تا خسارات احتمالی ناشی از آن را متحمل نشوید. ممکن است مشکل دستگاه شما تشدید شده و یا مشکلات دیگر بروز نماید و به دستگاه آسیبی وارد شود. در بهترین حالت نیز به صورت موقتی مشکل کولر گازی برطرف می شود.

متخصصان سرویس کولر گازی ال جی در این مرکز، با بیش از سالها تجربه، هزاران تعمیرات موفق بر روی انواع کولر گازی های ال جی را به ثبت رسانده اند و بهترین انتخاب شما جهت انجام خدمات نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی هستند. هرگونه نشت یابی و شارژ گاز مجدد کولر گازی شما و یا خدمات دیگر، بر اساس استانداردهای ال جی، توسط متخصصین باتجربه ما و با اعطای گارانتی معتبر چند ماهه در پایان تعمیرات انجام می شود.

آرسام سرویس چه مدل هایی از کولر گازی ال جی و کدام مشکلات آن را برطرف می کند؟

خنک نکردن کولر گازی شما می تواند دلایل متعددی داشته باشد، از جمله گرفتگی فیلترها، تنظیم نبودن درجه یا حالت کولر گازی که به راحتی توسط ریموت کنترل کولر قابل تغییر است و یا دلایل دیگری همچون کمبود گاز مبرد، ایراد در کمپرسور، ایراد در کندانسور، ایراد ترموستات، ایراد در برد کنترل اصلی یا برد کنترل دما و… که همگی به عیب یابی و تعمیرات اصولی و استاندارد توسط متخصص ال جی نیازمند است. برخی از مشکلات متداول دیگر کولر گازی ال جی که باید توسط متخصص آن برطرف شوند، عبارتند از:

  • خاموش شدن ناگهانی کولر گازی
  • چکه کردن و آبریزش کولر گازی
  • خاموش نشدن و یکسره کار کردن کولر
  • کار نکردن فن کولر گازی
  • روشن و خاموش شدن دائمی کولر
  • روشن نشدن و کار نکردن کمپرسور
  • و…

نگران قدیمی یا جدید بودن مدل، ظرفیت و نوع کولر گازی ال جی خود نباشید. تمامی مدل های کوار گازی ال جی از قبیل اسپلیت ال جی، پنجره ای، ایستاده، داکت اسپلیت ال جی و… توسط متخصصین مجرب «آرسام سرویس» به صورت تضمینی تعمیر خواهند شد. همچنین با اولویت تعمیر به جای تعویض قطعات، کولر گازی شما را تعمیر خواهیم کرد تا هزینه های تعمیرات شما نیز کاهش یابد.

سوالات متداول تعمیر کولر گازی ال جی

اگر نیاز به تعمیر کولر گازی ال جی داشتید با ما تماس بگیرید.

چه زمانی برای تعمیر کولر گازی ال جی اقدام کنیم؟

در مواقعی که کولر گازی ال جی دچار مشکلاتی همچون: یخ زدگی کولر گازی، عدم سرمایش مناسب کولر گازی، سروصدای کولر گازی و...شد، برای تعمیر آن اقدام کنید.

چگونه درخواست خود را برای تعمیر کولر گازی ال جی ثبت کنیم؟

برای ثبت درخواست تعمیر کولر گازی ال جی می‌توانید از طریق “صفحه اصلی” آرسام سرویس درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و با با شماره 02122964906 تماس بگیرید.