ثبت درخواست

تعمیر آبسردکن تختی - 09124866170 - شبانه روزی 24 ساعته

تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۶ | دسته : آبسردکن

تعمیر آبسردکن تهران

تعمیر آبسردکن تختی - 09124866170 - شبانه روزی 24 ساعته - آرسام سرویس

تعمیر آبسردکن تختی - با قیمت مناسب و مقرون به صرفه توسط تعمیرکاران  آبسردکن شرکت «آرسام سرویس» به صورت تخصصی انجام میشود. باشروع فصل گرما تعمیرات آبسردکن ، یکی از کارهایی است که باید حتما انجام شود. امروزه در اکثر اماکن وجود یک آبسردکن یک امر ضرورری و اجتناب ناپذیر است.

انواع آبسردکن

قبل از این که به صورت تخصصی در مورد تعمیر آبسردکن صحبت کنیم بد نیست که با انواع آبسردکن آشنا شویم:

  • آبسردکن مخزن دار مجهز به شناور
  • آبسردکن های آنی و یا ( بدون مخزن )
  • آبسردکن های دو منظوره

آبسردکن به عنوان وسیله ای پر مصرف در فصل گرما و تابستان و استفاده پیوسته، نیاز به تعمیرات پیدا می کند. تعمیرات آبسردکن در تهران در مناطق مختلفی وجود دارد. شما می توانید نزدیکترین تعمیرات ابسردکن تهران به منزلتان را انتخاب کرده و مشکلتان را حل کنید. تعمیرکار آبسردکن در تهران با قیمت ها و تجربه های متفاوت وجود دارند که با توجه به مشکل شما می توانند به شما کمک کنند.

خدمات تعمیرات آبسردکن در تهران

گاهی تعمیر آبسردکن در تهران به علت تعویض قطعه یا مشکلات حادتر، نیاز به جا به جایی و حمل و نقل دستگاه به مرکز اصلی تعمیرات را دارد. در این صورت، شما چند روزی دستگاهتان را نخواهید داشت تا تعمیرات آن کامل شود. یکی از مشکلات در اینجور مواقع، رفت و آمد های مسیرهای طولانی و پر ترافیک در تهران است که بسیار وقت گیر می شود. به همین دلیل باید سعی در نگهداری های منظم از دستگاه آب سرد کن، داشته باشید، تا هزینه و معضلات تعمیرات آب سرد کن تهران گریبانگیرتان نشود.
تعمیرات آبسردکن تهران معمولا به این شکل است که اگر دستگاهتان گارانتی و ضمانت پس از فروش داشته باشد، در خود نمایندگی های موجود آن برند، صورت می گیرد. در غیر این صورت یا در صورت اتمام زمان گارانتی محصول، می توانید به سایر مراکز تعمیرات آب سرد کن تهران مراجعه کنید.

مراحل تعمیر آبسردکن

مراحل تعمیر آبسردکن در آرسام سرویس

1- تماس تلفنی و انجام مشاوره جهت تعمیر آبسردکن توسط تکنسین های «آرسام سرویس».
2- در صورتیکه با مشاوره تلفنی تعمیر شما صورت نگرفت ، ظرف مدت کمتر از یک ساعت تکنسین متخصص "تعمیرکار آبسردکن" به محل شما اعزام میگردد.
3- در اکثر موارد تعمیر، تعمیر شما در همان محل انجام میگردد ( تعمیر آبسردکن در محل ) ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص آبسردکن شما باشد به کارگاه مجهز بتا سرویس حمل شده و سپس بعد از تعمیر ( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
4- کلیه خدمات «آرسام سرویس» دارای سه ماه ضمانت میباشد.

مشکلات رایج در سرویس آبسردکن

  • خنک نشدن آب آبسردکن
  • آب از شیر خروجی خارج نمی شود
  • نشتی آب از آبسردکن
  • خوش طعم نبودن آب
  • گرم نبودن قسمت گرمایشی

خنک نشدن آب آبسردکن

یکی از مواردی که در سرویس آبسردکن بر طرف می شود گرم بودن آب درون قسمت خنک کننده است.یک ظرفیت خنک کننده در دستگاه آبسردکن وجود دارد و بستگی به نوع دستگاه به طور میانگین می تواند ۷ لیوان آب خنک در ساعت تحویل دهد. پس اگر به طور مداول از دستگاه استفاده می کنید باید اجازه دهید دستگاه مجددا آب را خنک کند.

آب از شیر خروجی خارج نمی شود

دلایل زیادی برای این مشکل توسط تعمیرکار آبسردکن در نظر گرفته می شود. ابتدا آب مخزن تست می شود تا خالی نشده باشد. سپس خود شیر دستگاه بازبینی می شود.شیر یا رسوب زدایی می شود یا تعویض می گردد.

نشتی آب از آبسردکن

تعمیرکار آبسردکن ابتدا دریچه عقب درب دستگاه را بررسی می کند تا به صورت کامل بسته شده باشد.یک نوع پیچ ریز نقره ای رنگ که برای تخلیه آبی که قبل از حمل و نقل در آن بوده وجود دارد. این پیچ باید به طور کامل جهت رفع نشتی آب، آب بندی شود.

خوش طعم نبودن آب

داخل مخزن آبسردکن را کاملا شست و شو نمایید و این کار را با آب داغ لوله کشی انجام دهید. قبل از جایگذاری دوباره آن اجازه دهید کاملا خشک شود . یک نکته مفید دیگر این است که برای جمع آوری رسوبات ، آنرا با یک قطعه ای از حوله کاغذی انجام دهید. قبل از اینکه مخزن را روی آبسردکن خود نصب کنید حتما این کار را انجام دهید.

گرم نبودن قسمت گرمایشی

پشت دستگاه خود را چک کنید کلید کوچکی را می بینید که زیر آن ( آب گرم) نوشته شده است . مطمئن شوید که این کلید به صورت ( ۰و۱ ) می باشد بر روی ۱ قرار داشته باشد. همچنین به یاد داشته باشید این مخزن هم همانند مخزن آب سرد شما به زمان زیادی برای بازیابی احتیاج دارد. در صورتی که مشکل بر طرف نشد از یک تعمیرکار آبسردکن بخواهید سرویس آبسردکن شما را انجام دهد.

جدیدترین لیست بهای بهترین آبسردکن

همانطور که گفته شد قیمت آبسردکن ها می توانند بسته به شرایط قیمت ارز و ویژگی های مختلف متفاوت باشند. جدیدترین لیست قیمت بهترین آبسردکن که به صورت تقریبی می باشند به شرح زیر می باشند:

ردیفعنوانقیمت حدودی به دلار
1EastCool TM-SW 700 Water Dispenser190 تا 200 دلار
2آبسردکن ایستاده میدیا مدل YL1664S-W155 تا 170 دلار
3آبسردکن ایستکول مدل EASTCOOL TM-SW300UF430 تا 450 دلار
4آبسرد کن 3 حالته آواکس مدل TRON120 تا 125 دلار
5Hyundai W2 300U Water Dispenser400 تا 410 دلار
6آب سردکن ایستاده مجیک مدل WPU 9900 F235 تا 245 دلار
7آبسردکن رومیزی ناسیونال مدل YLR2-T11140 تا 145 دلار
8آبسرد کن دسینی مدل 200155 تا 165 دلار
9آب سرد کن عرشیا مدل Arshia WD064-2257160 تا 170 دلار
10آبسردکن سام مدل WD-SF856340 تا 350 دلار

علاوه بر فهرستی که در مورد قیمت بهترین آبسردکن ها در جدول قبلی عنوان شد می توان به قیمت صدها آبسردکن دیگر دسترسی داشت اما همانطور که گفته شد قیمت ریالی این محصولات به هیچ عنوان ثابت نیست و بسته به نوسانات ارزی می تواند متغیر باشد.


سوالات متداول تعمیر آبسردکن در تهران

چرا آبسردکن آب را داغ نمی کند؟

زمانی که آبسردکن داغ نمی کند ممکن است ترموستات، برد الکترونیکی و المنت دستگاه به مشکل خورده باشد. این مشکلات موجب می شود تا آبسردکن داغ کند.

چرا آبسردکن آب را سرد نمی کند؟

زمانی که آبسردکن سرد نمی کند ممکن است ترموستات، برد الکترونیکی و شارژ گاز و یا نشتی گاز دستگاه به مشکل خورده باشد. این مشکلات موجب می شود تا آبسردکن سرد نشود.