ثبت درخواست

سرویس کولر گازی شهرک بعثت - 09124866170 - با گارانتی تعویض قط ...

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹ | دسته : کولر گازی

سرویس کولر گازی تهران - ۰۹۱۲۴۸۶۶۱۷۰ - با گارانتی تعویض قطعات

سرویس کولر گازی شهرک بعثت - ۰۹۱۲۴۸۶۶۱۷۰ - با گارانتی تعویض قطعات - آرسام سرویس

سرویس کولر گازی شهرک بعثت - اگر کولرهای گازی سرویس نشوند بخاطر کثیفی عملاً زمان بیشتری را برای خنک نمودن محیط اطراف صرف می کنند، که این موضوع خود باعث افزایش مصرف برق و هزینه ی پرداختی منزل شما را بالا می برد، در نهایت بخاطر کارکرد بسیار کمپرسور و افزایش آمپر مصرفی ممکن است در برد دستگاه، سیم کشی و حتی کمپرسور آسیب جدی برساند که به دنبال آن هزینه های گزافی برای شما دارد، بنابراین شما می توانید قبل از پیش آمدن این اتفاقات با صرف هزینه ی اندک پنل و کندانسور شما شستشو می گردد و گاز دستگاه شما چک می گردد، در ضمن شما در مصرف برق هم با این کارصرفه جویی می کنید.

سرویس کولر گازی به صورت دوره ای

سرویس کولر گازی یکی از مواردی است که باید جدی گرفته شود. سرویس کولر گازی به صورت دوره ای باعث خواهد شد که دستگاه شما سالم و بدون نقص باقی بماند و طول عمر آن زیاد شود. متاسفانه فرهنگ استفاده در ایران در زمینه ی نگهداری از کولرهای گازی هنوز جا نیافتاده تا جایی که شاهد این هستیم سرویس کردن این دستگاه ها گاها چندین سال به تعویق می افتد و این امر منجر به خسارت های ثانویه به کولر می شود. پس ما در همین ابتدا به شما پیشنهاد می کنیم که کار سرویس کولر گازی خود را به صورت دوره ای و در زمان مشخص حداقل هر شش ماه یک بار انجام دهید تا دستگاه سلامت خود را داشته باشد و بدرستی کار کند. در این صورت شما از هزینه های ثانویه ای که ممکن است در اثر سرویس نکردن کولر گازی رخ دهد داوری می کنید.

بهترین زمان سرویس کولر گازی

همانطور که میدانید سرویس کولر گازی باید به صورت دوره ای انجام شود تا بتوان به صورت حداکثری از هزینه‌های زیادی که ممکن است برای تعویض قطعات داخلی کولر گازی شود جلوگیری کرد. اگر شما جزء افرادی هستید که سالی یکبار به کولرگازی خود سر می زنید و برای فصل گرما آن را سرویس می کنید باید به شما بگوییم که تنها با سالی یکبار سرویس کولر گازی نمی‌توانید عمر کولر گازی را طولانی تر کنید. بهترین زمان سرویس کولر گازی دوره ۶ ماه می باشد که بهتر است برای سرویس کولر گازی از متخصصین سرویس کار کولر گازی بهره ببرید زیرا هر گونه اشتباه در سرویس می‌تواند باعث هزینه بیشتری برای شما شود.
یک سری مشکلات رایج برای کولر گازی ممکن است رخ دهد که در این صورت باید به سرعت برای سرویس اقدام کنید. برای مثال:

  • خاموش شدن ناگهانی کولر گازی
  • خاموش شدن کمپرسور
  • باد گرم زدن
  • ایجاد سر و صدا در حین کار کردن
  • یخ زدگی پنل داخلی کولر گازی
  • کار نکردن دکمه کنترل
  • ظاهر شدن ارور کولر گازی

از مشکلاتی است که باید به سرعت برای سرویس تخصصی کولر گازی با بهترین نمایندگی سرویس انواع کولر گازی تماس بگیرید.

خدمات سرویس کولر گازی در تهران

خدمات سرویس کولر گازی در تهران

در طول تابستان، هوا بسیار گرم می شود و ما به شدت به کولر گازی های خود وابسته هستیم. ما به واحدهای اسپلیت در هنگام خواب، کار، خرید و بسیاری موارد دیگر نیاز داریم. یک واحد خنک کننده و کارآمد برای راحت نگه داشتن ما و خانواده ما در تمام ساعات شبانه روز ضروری است. خدمات سرویس کولر گازی در تهران اغلب توسط اکثر خانواده ها نادیده گرفته می شود، که برای حفظ وضعیت خوب کولر گازی یا اسپلیت ضروری است.

با نادیده گرفتن سرویس کولر اسپلیت یا نگهداری ضعیف از کولرگازی ها ممکن است منجر به مشکلات جدی می شود که نیاز به تعمیرات اساسی دارد. تهران مشابه به شمال است، جایی که خدمات سرویس کولر گازی در تهران به همان اندازه اهمیت دارد. سیستم اسپلیت مانند همه دستگاه هایی است که در آنها فرسودگی را تجربه می کند، از این رو سرویس و نگهداری منظم برای حفظ بهترین عملکرد آنها مهم است. با استخدام یک شرکت «آرسام سرویس» خدمات سرویس کولر گازی در تهران حرفه ای، می توانید یونیت های خود را به خوبی نگهداری کنید و در دراز مدت در هزینه خود صرفه جویی کنید.

توجه به سرویس کولر گازی ایستاده

سرویس و نگهداری پیشگیرانه کولر گازی ایستاده عمل ارائه مراقبت مناسب در فواصل زمانی منظم برای به حداقل رساندن احتمال مشکلات بزرگتر در دراز مدت برای اسپلیت های ایستاده شما است. آنچه مردم باید بدانند این است که نگهداری منظم و سرویس کولر گازی ایستاده مانند نگهداری وسیله نقلیه مهم است. درست مانند تعویض روغن 200 هزار تومانی که می تواند یک موتور 10 میلیون تومانی را نجات دهد، بازرسی های منظم می تواند به کارکرد کولر گازی ایستاده شما کمک کند.
نگهداری منظم و سرویس کولر گازی ایستاده می تواند به شما کمک کند تا مبلغ قابل توجهی در هزینه صرفه جویی کنید، به خصوص زمانی که صحبت از سیستم های تهویه به میان می آید زیرا زمان اجرای آنها بسیار بیشتر از میانگین سیستم ساختمان شما است. یک کولر گازی ایستاده که به درستی نگهداری شود می تواند بیش از یک دهه بدون نیاز به تعویض قطعات اصلی دوام بیاورد.

فواید سرویس کولر گازی پنجره ای

اگر شما هم مانند اکثر مردم هستید، کولر گازی پنجره ای خانه شما نقشی حیاتی در خنک نگه داشتن شما و عزیزانتان در تابستان و گرم نگه داشتن شما در زمستان، صرف نظر از دما یا رطوبت فضای باز، ایفا می کند. با وجود اهمیت کولرگازی ها  آنها در زندگی روزمره، بسیاری از صاحبان خانه ها به ندرت به کولرگازی های پنجره ای خود فکر می کنند تا زمانی که خراب شوند – اما این می تواند به یک اشتباه پرهزینه تبدیل شود. سرویس کولر گازی پنجره ای شما می تواند صدها یا حتی هزاران تومان هزینه داشته باشد، در حالی که سرویس و نگهداری سالانه کولرگازی پنجره ای کاملا مقرون به صرفه است و بیش از هزینه آن ارزش دارد. کارکرد اسپلیت پنجره ای در اوج کارکرد باعث صرفه جویی در هزینه قبض برق ماهانه شما می شود. با این حال، این تنها مزیت نیست. سرویس و نگهداری منظم کولرگازی پنجره ای همچنین می تواند مشکلات را زودتر برطرف کند و از نیاز به بسیاری از انواع تعمیرات جلوگیری کند یا حداقل آن را کاهش دهد.

خدمات سرویس کولر گازی

خدمات سرویس کولر گازی شامل چه مواردی میشود:

  • شستشوی کولر گازی
  • شستشوی فیلر های کولر گازی
  • تست آمپر کولر گازی
  • نشت یابی و شارژ گاز کولر گازی

شستشوی کولر گازی

کولر های گاری مدام در معرض آلودگی قرار دارند و با گذشت زمان گرد و غبار زیادی روی این دستگاه قرار میگیرد. مهمترین خدمات سرویس انواع کولرگازی تمیز کردن کولر گازی ااز گرد و غبار و آلودگی است. با این کار راندمان و کارایی کولر افزایش یافته و باعث صرفه جویی در مصرف برق نیز میشود.

شستشوی فیلر های کولر گازی

تمامی فیلتر های کولرگازی توسط بهترین سرویس کار کولر گازی درآورده شده و با مواد مخصوص شسته میشوند. در صورتی که فیلتر کولر گازی شما فرسوده شده باشد با بهترین نوع فیلتر توسط سرویس کار ما تعویض میگردد.

تست آمپر کولر گازی

در صورتی که آمپر این محصول ایراد جزیی و یا کلی داشته باشد توسط سرویس کار بررسی شده و اگر نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد متناسب با میزان خرابی بهترین تصمیم گرفته میشود. این تست سبب میشود از خرابی سایر قطعات پیشگیری شده و شما مجبور نباشید هزینه زیادی برای تعمیر انواع قطعات و تعویض آن ها بپردازید.

نشت یابی و شارژ گاز کولر گازی

سرویس دوره ای کولر گازی توسط نمایندگی سرویس کولر گازی سبب میشود شما هر ۶ ماه یکبار تمام قطعات را بررسی کرده و در صورتی که مشکل جزیی در دستگاه وجود داشته باشد از فرا گیر شدن و آسیب رساندن به سایر قطعات پیشگیری کرد.

هزینه سرویس کولر گازی چقدر است؟

هزینه سرویس لوازم شما بستگی به نوع دستگاهتان، علت خرابی آن، نیازمندی دستگاه به تعویضات و دیگر مواردی مانند این ها بستگی دارد که تکنیسین های ما بعد از بررسی دستگاه شما هزینه را خدمتتان اعلام میکنند، به هیچ عنوان نگران هزینه سرویس نباشید به این دلیل که ما مناسب ترین و منصفانه ترین هزینه ها را برای مشتریانمان در نظر گرفته ایم.

زمان مراجعه تعمیرکار به منزل ما در چه ساعاتی از روز است؟

هنگامی که شما درخواست تکنیسین میکنید، با هماهنگی شما و زمانی که شما تعیین میکنید برای شما تعمیرکاری با تجربه و حرفه ای اعزام میگردد.

سوالات متداول نمایندگی سرویس کولر گازی تهران

اگر نیاز به سرویس کولر گازی تهران داشتید با ما تماس بگیرید.

اگر از خدمات ارایه شده راضی نباشم؟

مجموجه «آرسام سرویس» ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی را در راستای مشتری مداری و کسب مشتری وفادار در برنامه خود دارد

مناطق تحت پوشش سرویس کولر گازی در تهران سرویس کار کجاست ؟

«آرسام سرویس» با افتخار به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات تعمیرات کولر گازی در شرق،غرب،شمال و جنوب تهران و کرج در کوتاهترین زمان ممکن است.

هزینه سرویس کولر گازی در تهران چقدر است ؟

هزینه سرویس کولر گازی به قطعه معیوب و میزان خرابی بستگی دارد. به طور میانگین هزینه سرویس کولر گازی در تهران از ۵۰/۰۰۰ تومان آغاز شده و تا ۳۵۰/۰۰۰ تومان متغیر میباشد.