ثبت درخواست

تعمیر لباسشویی سامسونگ دزاشیب - نمایندگی سامسونگ 02122964906

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰ | دسته : لباسشویی سامسونگ

تعمیر لباسشویی سامسونگ تهران

تعمیر لباسشویی سامسونگ دزاشیب - نمایندگی سامسونگ 02122964906 - آرسام سرویس

تعمیر لباسشویی سامسونگ دزاشیب - تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران کاری تخصصی است. تعمیرکاران متخصص و آموزش دیده ما به عیب‌یابی و تعمیر لباسشویی سامسونگ شما می‌پردازند. مرکز «آرسام سرویس» با ارسال تعمیرکار مجاز، خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ « SAMSUNG » را در محل انجام می‌دهد. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ با استفاده از قطعات فابریک و اصل و شعبه‌های متعددی در سطح تهران شامل: شرق، غرب، شمال و جنوب تهران به خدمات میپردازند.

شما برای تعمیرات لباسشویی سامسونگ در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید فرم سفارش تعمیرات به صورت آنلاین فوری پر کنید تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران با شما تماس بگیرند و برای حل مشکل هرچه سریعتر اقدام کنند.

ماشین لباسشویی سامسونگ شما دچار مشکل شده است؟

«آرسام سرویس» به عنوان بزرگترین تعمیرگاه ماشین لباسشویی در تهران فعالیت دارد که با داشتن تعمیرکاران متخصص ماشین لباسشویی آماده خدمات رسانی به شما مشتریان محترم می باشد. اگر لباسشویی سامسونگ شما نیاز به سرویس و یا تعمیر دارد با ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان تکنسین لباسشویی سامسونگ ما به محل شما مراجعه کند و بدون انتقال لباسشویی به تعمیرگاه مشکل آن را برطرف کند اگر قطعه ای مانند برد الکترونیکی و یا دیگ و مخزن لباسشویی مشکل داشته باشد. فقط همان قطعه خراب به نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ منتقل می شود و بعد از تعمیرات در منزل شما نصب می شود.

میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید. ولی اگر از طریق فرم سفارش آنلاین تعمیرات درخواست خود را ثبت کنید تعمیرات شما شامل ۱۰% تخفیف ویژه و ۶ ماه ضمانت و خدمات پس از فروش می شود :

  • ماشین لباسشویی روشن نمی شود.
  • ماشین لباسشویی روشن می‌شود ولی کار نمی‌کند.
  • دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد.
  • ماشین لباسشویی آب‌گیری نمی‌کند.
  • ماشین لباسشویی به شدت می‌لرزد و جابجا می‌شود.
  • صدای ماشین لباسشویی خیلی زیاد شده است.
  • ماشین لباسشویی تخلیه نمی‌کند و پر از آب شده است.
  • ماشین لباسشویی نشتی آب دارد.
  • درب ماشین لباسشویی درست بسته نمی‌شود.
  • ماشین لباسشویی ارور یا کد خطا نمایش می‌دهد.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ «آرسام سرویس»

این مرکز دارای سه شعبه واقعی در سطح تهران است که خدمت رسانی به مشتریان را تسهیل و تسریع می‌کند. از دیگر خدمات قابل توجه این تعمیرگاه SAMSUNG می توان به استفاده از قطعات یدکی اصلی لباسشویی سامسونگ و ضمانت قطعات و همچنین ضمانت سرویس تعمیرات به مدت ۶ ماه پس از ارائه اشاره کرد. بعلاوه، این مرکز مجاز و معتبر به منظور افزایش هر چه بیشتر رضایتمندی مشتریان، در هنگام ارایه خدمات، همیشه تخفیف های ویژه ای را برای آنها در نظر می گیرد.

آیا ما نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ می باشیم؟

شرکت «آرسام سرویس» یکی از با سابقه ترین مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی است که با مجوز رسمی از اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی مشغول به خدمات دهی به شما عزیزان میباشد. مجموعه ما به عنوان تعمیرگاه کلیه برندهای لوازم خانگی از جمله سامسونگ، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در سراسر تهران میباشد. توجه داشته باشید که ما به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ فعالیت نمی کنیم و زیر نظر اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی به صورت رسمی و قانونی خدمات خود را ارائه می دهیم. شما برای تماس با نمایندگی اصلی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ خود باید از روی کارت گارانتی که در داخل دستگاه وجود دارد، با این مراکز تماس بگیرید.
لازم به ذکر است که برخی شرکت ها برای کسب درآمد بیشتر و سودجویی شرکت خود را با عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی سامسونگ معرفی می کنند و با این عنوان هزینه های بالا و غیر قانونی از مشتری دریافت می‌نمایند.

چرا «آرسام سرویس» را برای تعمیرات ماشین لباسشویی انتخاب می‌کنیم

اگر نیاز به سرویس ماشین لباسشویی یا تعمیر ماشین لباسشویی خود هستید، «آرسام سرویس» می‌تواند به شما کمک کند. ما سریع‌ترین و بهترین گزینه برای تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در محل شما هستیم. هیچ فرقی نمی‌کند که ماشین لباسشویی شما نشتی دارد، یا اصلاً کار نمی‌کند، یا بوی بدی از ماشین لباسشویی می‌آید، شما می‌توانید روی تکنسین‌های حرفه‌ای «آرسام سرویس» حساب کنید. تکنسین‌های ما آموزش‌های لازم در نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ را دیده‌اند و دارای سال‌ها تجربه می‌باشند.

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در «آرسام سرویس»

خدماتی که تعمیرگاه تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد به شرح زیر می‌باشد:

  • تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در محل
  • تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی سامسونگ
  • تعویض لاستیک دور درب لباسشویی سامسونگ
  • تعویض شیربرقی لباسشویی سامسونگ
  • تعویض هیدروستات لباسشویی سامسونگ
  • تعمیر و تعویض تایمر لباسشویی سامسونگ
  • تعویض میکروسوئیچ لباسشویی سامسونگ
  • تعویض بلبرینگ، کاسه نمد و سه نظام لباسشویی سامسونگ
  • تعویض دیگ لباسشویی سامسونگ
  • کلیه خدمات لباسشویی سامسونگ در محل شما

چنانچه دستگاه شما صدا ایجاد می‌کند و باعث ناراحتی شما عزیزان شده است، برای رفع عیب و تعمیر آن می‌توانید با نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید.

ارور های ماشین لباسشویی سامسونگ

  • ارورهای E5 و E4 ماشین لباسشویی سامسونگ
  • ارورهای C4 و E4 ماشین لباسشویی سامسونگ
  • ارورهای HE1 و HE2 ماشین لباسشویی سامسونگ
  • ارور UE یا E4 ماشین لباسشویی سامسونگ
  • ارور OE و E3 لباسشویی سامسونگ
  • ارور E2 و E5 لباسشویی سامسونگ
  • ارور LE ماشین لباسشویی سامسونگ
  • ارور E5 یا SE ماشین لباسشویی سامسونگ
  • ارور UC ماشین لباسشویی سامسونگ
  • ارور DE ماشین لباسشویی سامسونگ
  • ارور E8 و E3 ماشین لباسشویی سامسونگ
  • ارور AE ماشین لباسشویی سامسونگ
  • ارور CE ماشین لباسشویی سامسونگ
  • ارور IE و E1 ماشین لباسشویی سامسونگ
  • ارور BE2 لباسشویی سامسونگ
  • ارور H2, H3, H4 در لباسشویی سامسونگ
  • ارور SUD ماشین لباسشویی سامسونگ
اررورهاعلت
E5 و E4هنگام مشاهده این ارور متوجه میشویم که قطعاتی همچون المنت (گرمکن آب) یا هیتر دچار مشکل و آسیب شده اند، برطرف کردن این ارورها به تخصص و مهارت تکنسین های آموزش دیده و حرفه ای نیاز دارد.
C4 و E4جهت بررسی و عیب یابی ارورهای C4 و E4 ماشین لباسشویی سامسونگ در مرحله اول از باز بودن شیر آب متصل به ماشین لباسشویی مطمئن شوید، لوله تغذیه آب را برسی کنید که نشتی یا آسیب دیدگی نداشته باشد، لوله های مربوطه را بررسی کنید و از مسدود نبودن آن ها مطمئن شوید. ارور C4 به معنی انسداد محفظه جاپودی ماشین لباسشویی سامسونگ نیز میباشد، برای رفع این ارور محفظه را از جای خود خارج کرده و کاملاً بشویید و دوباره در جای خود نصب کنید.
HE1 و HE2زمانی که این ارور روی نمایشگر ماشین لباسشویی سامسونگ تان نمایش داده میشود به معنی ایراد و اختلال در عملکرد قطعه هیتر ماشین لباسشویی است، زمانی که در این قطعه اتصال کوتاه اتفاق بیوفتد یا اینکه اتصالات آن دچار قطعی شوند، این ارور نمایش داده میشود. ایراد در سنسور NTC متصل به هیتر از دیگی دلایل نمایش این ارور ها میباشد، معمولاً ارور HE1 به معنی بیش از حد گرم شدن آب دستگاه و ارور HE2 به معنی کار نکردن هیتر دستگاه لباسشویی سامسونگ میباشد. برای برطرف کردن این ارور از تکنسین های «آرسام سرویس» کمک بگیرید، تکنسین عملکرد مداوم هیتر، سنسور دما، اتصالات هیتر، درجه آب هیتر، اتصالات سنسور دمایی را بررسی کرده و مشکل را از طریق تعمیر یا تعویض قطعه آسیب دیده برطرف میکند.
UE یا E4زمانی که تعادل ماشین لباسشویی دچار اختلال میشود این اروها بر رو صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی نمایش داده میشود، معمولاً این ارور هشداری برای نمایش عدم پخش مناسب لباس در دستگاه بوده و با آغاز سیکل شستشوی بعدی از بین میرود. ارور DC ماشین لباسشویی سامسونگ از دیگر دلایل عدم تعادل ماشین لباسشویی است.
OE و E3در صورت نمایش این ارور بر روی صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی خود تاوَن دستگاه را از برق بیرون کشیده و پس از 1 دقیقه مجدداً به پریز وصل کرده و روشن کنید، در غیر صورت ممکن است آب داخل ماشین لباسشویی سرریز کند ه با کشیدن از پریز پمپ تخلیه به کار افتاده و از سر ریز شدن محتویات لباسشویی جلوگیری میکند.
E2 و E5اگر همراه با چراغ های چشمک زن روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی سامسونگ ارور E2 یا E5 مشاهده کنید به معنی اختلال در عملکرد تخلیه آب ماشین لباسشویی است، برای رفع این ارورها موارد زیر را بررسی کنید. در مرحله اول از مسدود نبودن پمپ تخلیه مطمئن شوید. لوله تخلیه و سایر اتصالات را بررسی کنید و مطمئن باشید که گرفتگی ندارد. لوله تخلیه را از سطح آب پایین‌ تر ببرید تا باقی مانده آب لباسشویی تخلیه شود. پمپ تخلیه را به کمک مولتی متر بررسی کنید، عدد نرمال باید حدود 100 تا 300 اهم باشد، اگر عددی که مولتی متر نشان میدهد 0 یا بیشتر از آن باشد به معنی عدم عملکرد صحیح پمپ بوده و لازم است که پمپ تخلیه تعویض شود.
LEزمانی که ماشین لباسشویی سامسونگ دار نشتی شود این ارور بر روی نمایشگر دستگاه ظاهر میشود، بررسی و رفع این ارور را به تکنسین متخصص و آموزش دیده بسپارید.
E5 یا SEزمانی که لباسشویی سامسونگ در تخلیه آب دچار مشکل میشود این ارور بر روی صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی ظاهر میشود، انسداد پمپ تخلیه یکی از دلایل این ارور ماشین لباسشویی محسوب میشود، شیلنگ تخلیه را بررسی کنید که خم نشده باشد یا مسدود نشده باشد، توجه کنید که شیلنگ تخلیه پایین تر از حد نرمال نرود. در صورتی که تمامی موارد ذکر شده را بررسی کردید و علت را نیافتید از تکنسین های متخصص و آموزش دیده «آرسام سرویس» کمک بگیرید.
UCزمانی که پاور ماشین لباسشویی دچار ایراد و خطا شود، ارور UC بر روی صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی نشان داده میشود.
DEوجود مشکل در درب ماشین لباسشویی موجب نمایش ارور DE در ماشین لباسشویی سامسونگ میشود، وقتی که زبانه درب شکل خود را از دست دهد سوئیچ به خوبی کار نمکیند و در درب مشکل به وجود می آید. اگر سوکت سوئیچ قفل بشکند یا به درستی وصل نشده باشد این ارور بر روی نمایشگر نمایش داده میشود. اختلال در برد الکترونیکی و فرمان اشتباه توسط برد از دیگر دلایل نمایش این ارور میباشد.
E8 و E3اختلال در عملکرد موتور ماشین لباسشویی از مهم ترین دلایل نمایش این ارور محسوب میشود، موتور ماشین لباسشویی قطعه ای حساس و کاربردی است که باید توسط تکنسین ها بررسی و تعمیر شود. اختلال در عملکرد برد الکترونیکی، ایراد در مدار کنترل، عدم اتصال صحیح کانکتور، عدم فعالیت سنسور از دیگر دلایل این ارور محسوب میشود.
AEزمانی که در ماشین لباسشویی سامسونگ مشکلات ارتباطی وجود داشته باشد این ارور روی نمایشگر ماشین لباسشویی ظاهر میشود. در این مشکل دو سیگنال های بین دو برد SUB، MAIN ارتباطی با یکدیگر ندارند، اتصالات را بررسی کنید که قطع نشده باشند، در صورتی که اتصالات از پنل جدا شده باشند میتوانید با لحیم کردن آن ناحیه مشکل را برطرف کنید.
CEزمانی که در دمای آب ماشین لباسشویی ایراد و مشکلی به وجود بیاید (دمای بالاتر از 55 درجه) عمل تخلیه صورت نمیگیرد، ایراد د سنسور حرارتی از دیگر دلایل بروز این ارور ماشین لباسشویی میباشد.
IE و E1زمانی که ماشین لباسشویی سامسونگ در تأمین آب دستگاه دچار مشکل شود این ارور بر روی صفحه نمایش دستگاه ظاهر میشود، بسته بودن شیرهای ورودی دستگاه، عدم رسیدن سطح آب به میزان استاندارد، خرابی قطعات مربوطه همچون سنسور و کاهش فشار آب از دلایل اصلی این ارور میباشد.
BE2بروز این کد خطا روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی سامسونگ به دلیل گیر کردن یکی از دکمه های پنل دستگاه میباشد، تکنسین برای رفع این ارور پنل جلویی دستگاه لباسشویی را باز کرده و دکمه ای که گیر کرده خارج کرده و درست میکند.
H2, H3, H4این کدها ارور نیستند و تنها برای نمایش مدت زمان باقی مانده شستشو نمایش داده میشوند. H2: تا پایان فرایند شستشو 100 تا 180 دقیقه باقی مانده است. H3: تا پایان فرایند شستشو 180 تا 240 دقیقه باقی مانده است. H4 فرایند شستشو به حداقل 240 دقیقه زمان نیاز دارد.
SUDخرابی ماشین لباسشویی سامسونگ مثل هر برند دیگری ممکن است برای ماشین لباسشویی سامسونگ شما نیز پیش بیاید و اگر شما در شمال تهران هستید می توانید تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در شمال تهران را به متخصصان «آرسام سرویس» بسپارید و متخصصان ما در اسرع وقت برای تعمیر به محل شما اعزام می شوند.

نحوه ریست کردن لباسشویی سامسونگ

با آنکه برند سامسونگ یک برند خوش نام و پر آوازه ای است ولی در اثر کارکرد مانند سایر لوازم های الکترونیکی میتواند دچار اختلال و نقایصی بشود. عواملی مانند ولتاژهای ورودی نامناسب و ناسالم، بار زیادی در دستگاه قرار دادن، تکرار قطع و وصل شدن برق شهری و یا خرابی پریز و ترانس میتواند در سیستم برنامه ریزی و انجام کار صحیح ماشین لباسشویی سامسونگ مشکل ایجاد کند و آن را متوقف کند.
در این لحظه است که ریست کردن کردن لباسشویی میتواند اولین و بهترین راه حل موجود باشد که اگر قطعه ای آسیب ندیده باشد و خرابی بوجود نیامده باشد ریست کردن لباسشویی جواب میدهد.
ریست کردن در مدل های مختلف لباسشویی سامسونگ طرق متفاوت دارد بعضی از دستگاه ها دارای دکمه ریست بوده و یا بعضی با از پریز کشیدن ریست میشوند و برخی باید چندین دکمه را بزنید تا عمل ریست کردن انجام شود که در این هنگام باید از تکنسین های «آرسام سرویس» کمک بگیرید.

سوالات متداول تعمیر لباسشویی سامسونگ تهران

اگر نیاز به تعمیر لباسشویی سامسونگ تهران داشتید با ما تماس بگیرید.

ساعت کاری تعمیرکار لباسشویی سامسونگ از چه زمانی است؟

تمامی تعمیرکاران لباسشویی سامسونگ به صورت ۲۴ ساعته، آماده خدمت رسانی به عزیزان می باشند

با چه شماره ای می توان با نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ تماس گرفت؟

برای تماس با نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ می توانید با شماره مرکزی ۲۲۹۶۴۹۰۶-۰۲۱ تماس بگیرید.

برچسب ها :

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ ,

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ,

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ ,

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ ,

نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ ,

تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ ,

تعمیرات لباسشویی سامسونگ ,

تعمیرات ماشین لباسشویی ,

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ ,

تعمیر لباسشویی سامسونگ ,

تعمیر لباسشویی ,

تعمیرگاه ماشین لباسشویی در تهران ,

تعمیرگاه ماشین لباسشویی تهران ,

تعمیرگاه لباسشویی در تهران ,

تعمیرگاه لباسشویی تهران ,

تعمیرگاه ماشین لباسشویی در دزاشیب ,

تعمیرگاه ماشین لباسشویی دزاشیب ,

تعمیرگاه لباسشویی در دزاشیب ,

تعمیرگاه لباسشویی دزاشیب ,

لباسشویی سامسونگ ,

تکنسین لباسشویی سامسونگ ,

سرویس ماشین لباسشویی ,

تعمیر ماشین لباسشویی ,

تعمیر لباسشویی سامسونگ تهران ,

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ تهران ,

تعمیر لباسشویی سامسونگ دزاشیب ,

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ دزاشیب