ثبت درخواست

تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک سازمان برنامه شمالی - نمایندگی ...

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱ | دسته : جنرال الکتریک

تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک

تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک سازمان برنامه شمالی - نمایندگی جنرال الکتریک 02122964906 - آرسام سرویس

تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک سازمان برنامه شمالی - برای تعمیرات کولر گازی جنرال الکتریک، شما به یک تعمیرکار حرفه‌ای نیاز دارید. نمایندگی «آرسام سرویس» با داشتن تکنسین‌های باتجربه و آموزش دیده، در زمینه‌ی نصب، سرویس، شارژ گاز و تعمیر تخصصی کولر گازی جنرال الکتریک در شهر تهران در خدمت شما می‌باشد.

اگر به دنبال خدمات در محل، سریع و قیمت مناسب می‌باشید می‌توانید روی ما حساب کنید، علاوه بر این، ما کلیه خدمات خود را ۶ ماه ضمانت می‌کنیم تا شما با آسودگی خیال از کولر گازی جنرال الکتریک‌ تان استفاده کنید و انجام تعمیر پایان راه نخواهد بود و ما با خدمات پس از فروش تعمیرات همراتان خواهیم بود. لطفا برای درخواست تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید یا در هر ساعت از شبانه‌روز حتی روزهای تعطیل فرم آنلاین سفارش را تکمیل کنید تا از ۱۰٪ تخفیف ویژه نیز برخوردار شوید.

کولر گازی جنرال الکتریک

خرابی کولر گازی جنرال الکتریک و راه حل جنرال الکتریک سرویس برای شما

با نزدیک شدن تابستان و گرم شدن روزها، استفاده از کولر گازی و روشن کردن مداوم آن طبیعیست. طبیعتا دوست دارید تا دستگاه بدون هیچ مشکلی کار کرده و همچون گذشته راندمان و عملکرد بالایی داشته باشد. اما از کار افتادن کولر در وسط گرمای روز و یا خنک نبودن باد آن به اندازه کافی می تواند حال شما را اساسی گرفته و ناراحتتان کند. به همین دلیل «آرسام سرویس» برای ارائه خدمات حرفه ای و سریع خود اینجاست، تا حتی یک روز را هم گرفتار و غمزده از خرابی کولرتان سپری نکنید.
مسلما با انتخاب کولر گازی جنرال الکتریک تصمیم درستی را در پیش گرفته اید، زیرا یکی از بهترین و باکیفیت ترین برندهای حال حاضر که از رضایت مشتریان نیز برخوردار است، جنرال می باشد. با این حال در گذر سالیان و به دلیل استهلاک ناشی از کارکرد طولانی مدت دستگاه، یا به سبب علل دیگری همچون نصب غیر استاندارد کولر گازی یا نوسانات الکتریکی و غیره، بروز مشکلاتی در کولر گازی جنرال الکتریک شما یا از کار افتادن آن چندان هم دور از ذهن نیست. آنچه در این مواقع بسیار حائز اهمیت خواهد بود، واگذاری دستگاه به متخصص برند جنرال است تا خدمات سرویس یا تعمیرات آن را به درستی و به صورت حرفه ای و اصولی انجام نماید.

مرکز مجاز تعمیرات کولر گازی جنرال الکتریک در تهران

استفاده از تجهیزات سرمایشی درون خانه یا محل کار در مواقع گرمای طاقت فرسای تابستان واقعا لازم است. در میان تمام کولرهای گازی برند جنرال الکتریک محبوبیت زیادی به دست آورده است. در صورتی که از این برند استفاده می کنید اگر کولرگازی تان دچار مشکلاتی در کارکرد شد، باید برای تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک اقدام کنید. همکاران ما در تیم حرفه ای «آرسام سرویس» آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستند.
اولین قدم برای حفظ و نگهداری هر کولر گازی نصب مطابق با استانداردهای لازم و حرفه ای آن به شمار می رود. تمامی افرادی که به عنوان تعمیرکار کولر گازی جنرال الکتریک و کارشناس حرفه ای که در مرکز تعمیرات کولر گازی فعالیت می کنند، تمام دوره های تخصصی در خصوص نصب و تعمیرات انواع کولر گازی با برندهای متعدد را گذرانده اند و دانش کافی را به دست آورده اند.
همکاران ما در نصب اصولی و تخصصی کولر گازی جنرال الکتریک می توانند به شما کمک کنند.

علت خنک نبودن باد کولرگازی جنرال الکتریک چیست؟

  • یکی از مشکلات رایج در این کولرگازی، عدم پرتاب باد خنک از جانب آن است. در صورت بروز این مشکل ابتدا از باز بودن دریچه‌های کولرگازی اطمینان حاصل کنید.
  • درجه را یکبار دیگر بررسی نموده و مطمئن شوید روی درجه صحیح تنظیم شده باشد. همچنین لازم است ترموستات دستگاه مورد بررسی قرار گیرد. در برخی مواقع خراب بودن ترموستات سبب عدم تشخیص دمای صحیح می‌شود.
  • در صورتی که مشکل از ترموستات باشد اقدام به تعمیر آن نمائید. در صورت عدم تعمیر لازم است آن را تعویض کنید.
  • گزینه بعدی بررسی فیلتر کولرگازی است. کثیف شدن فیلتر نقش مهمی در بروز این مشکل دارد. بنابراین حتما فیلتر‌ها را تمیز کنید. اینکار را به طور مرتب انجام دهید.
  • ممکن است نیاز به تعویض فیلتر باشد. در اینصورت از تعمیرکار بخواهید فیلتر کولرگازی را تعویض نماید.

تعمیرگاه تخصصی جنرال الکتریک در تهران

برخی از مشکلات در اکثر کولر گازی بیشتر از همه رخ می‌دهد. تکنسین‌های ما با سال‌ها تجربه و آموزش در زمینه تعمیر کولر گازی، با این مشکلات به خوبی آشنا بوده و می‌توانند به بهترین نحوه آنها را برای شما تعمیر کنند. اگر کولر گازی جنرال الکتریک شما با هرکدام از این مشکلات کولر گازی مواجه شده است با ما تماس بگیرید تا با تعیین وقت توسط شما، یکی از تکنسین‌های متخصص کولر گازی در محل و بدون نیاز به حمل کولر گازی، تمامی تعمیرات را در سریع‌ترین زمان انجام دهد. مشکلات رایج کولر گازی عبارت‌اند از:

  • کولر گازی جنرال الکتریک روشن نمی‌شود.
  • کولر گازی روشن می‌شود ولی کار نمی‌کند.
  • کولر گازی یک سره کار می‌کند.
  • کولر گازی سرما و باد خنک ندارد و یا سرمای آن کم شده است.
  • کولر گازی با صدای بلند کار می‌کند.
  • کولر گازی جنرال الکتریک بوی بدی می‌دهد.
  • کویل‌ها یا لوله‌های کولر گازی یخ و یا برفک می‌زنند.
  • کولر گازی جنرال الکتریک آب ریزش دارد و یا آب پرتاب می‌کند.
  • کولر گازی کد ارور نمایش می‌دهد.
  • ریموت کنترل کولر گازی کار نمی‌کند.

شما برای تعمیرات کولر گازی جنرال الکتریک در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید فرم سفارش تعمیرات به صورت آنلاین فوری پر کنید تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک در تهران با شما تماس بگیرند و برای حل مشکل هرچه سریعتر اقدام کنند.

چرا تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک «آرسام سرویس»

سرعت و کیفیت در ارائه خدمات :

هدف تیم «آرسام سرویس»، ارتقا کیفیت و سرعت خدمات تعمیرات لوازم خانگی است. مهم نیست در کدام منطقه از تهران ساکن هستید. تعمیرلاین پس از ثبت درخواست شما، در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین تعمیرکار‌ خود را به محل شما اعزام خواهد کرد.

ارائه سرویس در محل و زمان موردنظر شما :

تعمیرکاران «آرسام سرویس» در نزدیکی شما هستند. با یک تماس می‌توانید از خدمات تعمیرات در محل این مجموعه حرفه‌ای استفاده کنید. زمان مراجعه تعمیرکار به محل مورد نظر شما و انجام تعمیرات توسط خود شما تعیین می‌شود.
کادری مجرب و حرفه‌ای :

تمامی خدمات تعمیرات در «آرسام سرویس»، توسط تعمیرکارانی مجرب و حرفه‌ای انجام می‌گیرد. ما خیال شما را از انجام هرگونه تعمیرات بی‌دردسر و حرفه‌ای آسوده نموده‌ایم.

هزینه منصفانه تعمیرات :

با توجه به شرایط اقتصادی کشور و قیمت بالای لوازم و هزینه خرید مجدد آنها، تیم تعمیرلاین تصمیم گرفته تا هزینه تعمیرات هرگونه لوازم را با قیمتی منصفانه و مقرون به صرفه ارائه دهد.

برآورد هزینه تعمیرات :

هنگام عیب‌یابی دستگاه و قبل از انجام تعمیرات، تعمیرکاران تعمیرلاین، هزینه حدودی تعمیرات را به شما اعلام می‌کنند.
برآورد هزینه تعمیرات در «آرسام سرویس» توسط خود شما نیز امکان‌پذیر است زیرا هزینه تعمیرات در «آرسام سرویس» کاملا شفاف در وبسایت «آرسام سرویس» اعلام شده است.

گارانتی تعمیر و سلامت قطعات تعویضی :

تیم «آرسام سرویس» در راستای جلب رضایت شما و برطرف نمودن نگرانی‌هایتان از خرابی‌های آینده و نیاز مجدد به تعمیرات، تمامی خدمات خود را همراه با ضمانت نامه کیفیت خدمات و سلامت قطعات تعویضی ارائه خواهد نمود.

سوالات متداول تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک تهران

هزینه تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک چقدر است؟

هزینه تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک به عوامل مختلفی مانند شدت خرابی و نوع خرابی بستگی دارد. تعمیرکار پس از تست و عیب یابی، هزینه تعمیر را به شما اعلام می کند و در صورت رضایت تعمیر انجام می شود. مطمئن باشید ما کمترین هزینه را به ازای تعمیر از شما می گیریم.

بعد از تماس با دیجی امداد رسان کی کارشناسان در محل حاضر می شوند؟

در صورت تماس با شرکت به صورت تلفنی یا ثبت درخواست، همکاران ما با شما تماس می گیرند و کارشناسان ما در اسرع وقت و بعد از هماهنگی های لازم به محلی که شما در نظر دارید، اعزام می شوند.

آیا کارت گارانتی به ازای تعمیر کولر گازی داده می شود؟

صد در صد به ازای تمامی خدماتی که ما به شما ارائه می دهیم یک کارت ضمانت شش ماهه به شما تحویل می دهیم تا در صورت خرابی مجدد تعمیر دستگاه شما به صورت رایگان انجام شود.