ثبت درخواست

تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک پرواز - خدمات 24 ساعت ...

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷ | دسته : جنرال الکتریک

تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک تهران

تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک پرواز - خدمات 24 ساعته آرسام سرویس

تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک پرواز -  این شرکت ارائه دهنده بهترین سرویس تعمیرات و نصب و راه اندازی لوازم خانگی میباشد که برای ارتقا سیستم سازمانی خود اولین شرکتی میباشد که در جهت کم کردن هزینه های خانواده ها مشاوره تلفنی تعمیر لوازم خانگی را راه اندازی کرده این امکان هزینه های خانواده ها را کم کرده و در وقت صرفه جویی میشود هزینه هایی از جمله ایاب و ذهاب تشخیص عیب و تعمیرات جزئی که خود افراد میتوانند با رعایت نکات ایمنی انجام دهند.

تعمیر یخچال ساید بای ساید در منزل در تهران

«آرسام سرویس» یکی از به‌روزترین نمایندگی‌های مجاز تعمیرات یخچال‌های ساید بای‌ ساید در تهران می‌باشد و مطمئن‌ترین انتخاب برای سرویس و تعمیر یخچال‌های ساید بای ساید در منزل شماست که خدمات خود را توسط پرسنل مجرب و متخصص در زمینه تعمیرات انواع یخچال ساید بای ساید در تهران ارائه می‌دهد، هدف مجموعه ما از ارائه خدمات در منزل، صرفه‌جویی در پرداخت هزینه، جلوگیری از هدررفتن وقت و آسیب‌های ناشی از جابه‌جایی غیراصولی دستگاه و دریافت خدمات باکیفیت در محل توسط تعمیرکاران متخصص در این زمینه می‌باشد، پس تمامی خدمات تعمیرات یخچال ساید بای‌ ساید در محل زیر نظر مستقیم شما انجام خواهد شد؛ بنابراین اگر در خانه خود یخچال ساید بای‌ ساید دارید و متوجه نقص در عملکرد یا خرابی قطعات دستگاه خود شده‌اید، با شرکت «آرسام سرویس» تماس حاصل فرمایید تا حرفه‌ای‌ترین افراد واجد شرایط را در حوزه تعمیر یخچال ساید بای ساید در منزل را در اختیار شما بزرگواران قرار دهیم. تا پس از وارسی‌های لازم و تشخیص علت خرابی دستگاه نسبت به تعمیرات یخچال شما اقدام نمایند.

توجه داشته باشید اولویت اول تعمیرکاران متخصص در مرکز تخصصی «آرسام سرویس» تلاش برای تعمیر قطعات معیوب دستگاه می‌باشد؛ اما گاهی قطعه قابل تعمیر نیست که در این صورت تعمیرکار نسبت به تعویض قطعه اقدام می‌نمایند؛ «آرسام سرویس» تضمین می‌کند که تعمیرکاران یخچال سایدبای‌ساید در مجموعه «آرسام سرویس» از قطعات فابریک و اورجینال جهت تعویض قطعات یخچال شما استفاده خواهند کرد و در پایان تعمیرات نیز فاکتور و ضمانت‌نامه‌ای جهت رضایت خاطر شما، خدمت شما عزیزان تقدیم می‌نمایند، پس با آرامش خاطر تعمیرات یخچال سایدبای‌ساید خود را به کارشناسان مجموعه «آرسام سرویس» بسپارید.

با استفاده از خدمات آی پی امداد برای تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک تا 75% در هزینه تعمیرات خود صرفه جویی نمایید.

تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک در تهران

تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک از اصلی ترین خدمات این نمایندگی می باشد. تعداد محدودی از کارخانجات لوازم خانگی، سالیان طولانی اقدام به تولید لوازم خانگی می کنند، یکی از این شرکت ها که بیش از صد سال در این زمینه فعالیت دارد و جزو پیشگامان این صنعت است، شرکت جنرال الکتریک می باشد که در تولید انواع مختلفی از لوازم آشپزخانه و منزل، اولین شرکتی است که شروع به تولید این محصولات کرده است.
کارخانجات جنرال الکتریک دارای سابقه طولانی در تولید ساید بای ساید می باشد، این شرکت از پیشروهای صنعت لوازم خانگی می باشد، بصورتی که در سال 1949 اولین دستگاه سرما ساز دو درب را تولید نمود، که انقلابی در صنعت لوازم سرما ساز در منزل بحساب می آمد.
بعد از 20 سال تولید موفق و کسب تجارب زیاد در سال 1969 اولین ساید بای ساید دارای آب سرد کن و یخ ساز را روانه بازار مصرف نمود. این شرکت دارای نوآوری های زیادی در تولید لوازم خانگی است. شرکت جنرال الکتریک در سال 1984 اولین ساید بای ساید مجهز به بوق (در صورت باز بودن درب) را ساخت.

تعمیرات تمام مدل های یخچال جنرال الکتریک

  • مدل فرنچ دُر (درب فرانسوی)
  • مدل ساید بای ساید
  • مدل فریزر بالا
  • مدل فریزر پایین
  • مدل تک درب معمولی

راهنما تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک

بی شک خرابی یخچال فریزر جنرال الکتریک یکی از بزرگترین مشکل ممکن در زندگی روزمره خانواده ای می باشد که یخچال جنرال الکتریک دارند. چون بدون یخچال فریزر مواد غذایی در کمتر از چند ساعت ممکن است فاسد شود و همچنن بدون یخچال خبری هم از آب خنک نمی باشد.
«آرسام سرویس» با سابقه 25 سال در زمینه تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید یکی از معتبرترین شرکت های تعمیرات مجاز یخچال فریزر در تهران و کرج و حومه می باشد. نمایدگی مجاز تعمیر یخچال جنرال الکتریک (GE) تمام تعمیرات را با ضمانت نامه کتبی12 ماهه انجام می دهد.

نمایندگی تعمیرات ساید جنرال الکتریک

نمایندگی تعمیرات ساید جنرال الکتریک

تعمیرگاه های زیادی در تهران و شهرستان ها ارائه دهنده خدمات نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک هستند اما انتخاب یک مرکز معتبر و قابل اعتماد در میان آن ها به موضوعی چالش برانگیز تبدیل شده است. نمایندگی رسمی جنرال الکتریک جهت رفاه حال شما مشتریان گرامی، خدمات متنوعی را ارائه می دهد:

تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

نمایندگی «آرسام سرویس» متشکل از مجرب ترین تیم تعمیرکار ساید بای ساید جنرال الکتریک، آماده اعزام کارشناس به محل در سریع ترین زمان ممکن می باشد. این مجموعه که مشتری مداری را اصل اول در کار خود قرار داده است، همواره در جلب رضایت مشتریان خود کوشا بوده است. نمایندگی تعمیر ساید جنرال الکتریک، تمامی مناطق 22 گانه تهران و حومه تهران را تحت پوشش خدمات خود قرار می دهد و به دلیل وجود شعب این مجموعه در مناطق مختلف تهران، فوری ترین خدمات تعمیر جنرال الکتریک را به شما ارائه می دهد.

قیمت تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

یکی از ویژگی های درخواست خدمات از نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک، استفاده از نرخ های مصوب اتحادیه می باشد. با توجه به افزایش مداوم قیمت قطعات ساید جنرال الکتریک، متاسفانه تعمیرکاران زیادی در این حوزه از این موضوع سوء استفاده کرده و درخواست هزینه های کاذب از مشتریان می نمایند. برای همه ی ما پیش آمده است که به دلیل همکاری با تعمیرکاران متفرقه لوازم خانگی، ناچار به پرداخته هزینه های گزاف و غیرواقعی بشویم. از این سو، پیشنهاد ما به شما این است که برای تعمیرات هر برند لوازم خانگی الکتریکی خود، از تعمیرگاه مجاز و رسمی آن برند کمک بگیرید.

تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک در تهران

مجموعه «آرسام سرویس» نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک با بیش از نیم قرن تجربه و تکنسین های متعهد، مجرب و دوره دیده در زمینه تعمیرات یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مفتخر است تعمیرات انواع یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک را در سراسر تهران و در محل با ضمانتنامه 12 ماهه رسمی تعمیر نماید.

توجه: همشهری عزیز دقت فرمایید طبق نظرسنجی که از مشتریان مجموعه «آرسام سرویس» به وجود آمده، پیرو نارضایتی آنها از تعمیرکاران غیرمجاز، حتما در رابطه با تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک به شرکت های معتبر مراجعه فرمایید.

در زیر به چند نمونه از نارضایتی ها می پردازیم:

  • یخساز یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک به درستی تعمیر نشده است و هنوز یخ تولید نمی کند و آبریزی دارد.
  • برد الکترونیکی یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک به خوبی تعمیر نشده است و تعمیرکار اقدام به تعویض و یا تعمیر برد الکترونیکی نموده است با اینکه برد الکترونیکی کاملا سالم است و مشکل از جای دیگری می باشد.
  • یخچال های ساید بای ساید جنرال الکتریک معمولا دارای چندین برد الکترونیکی می باشند که یکی از آنها برد اصلی است ولی متاسفانه به دلیل عدم آگاهی تکنسین، برد اصلی پیدا نشده و یا برد دیگری تعمیر گردیده است.
  • تعویض لاستیک یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک تخصص می خواهد.


سوالات متداول تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

اگر نیاز به تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک داشتید با ما تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات ساید جنرال الکتریک کدام مناطق تهران را تحت پوشش قرار می دهد؟

این نمایندگی ارائه دهنده خدمات تعمیر ساید شما در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران می باشد. هر کجای تهران که باشید تعمیرکار کمتر از یک ساعت به محل شما می رسد.

برای تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک با چه شماره ای تماس بگیریم؟

برای درخواست خدمات از این نمایندگی با شماره 02122964906 تماس بگیرید. کارشناسان ما مستقر در مرکز تماس مجموعه، پاسخگوی شما هستند.

برچسب ها :

تعمیرات یخچال ساید بای‌ ساید ,

یخچال ساید بای‌ ساید ,

تعمیرات یخچال‌های ساید بای‌ ساید در تهران ,

تعمیرات یخچال‌های ساید بای‌ ساید تهران ,

تعمیرات یخچال‌های ساید بای‌ ساید در پرواز ,

تعمیرات یخچال‌های ساید بای‌ ساید پرواز ,

تعمیرات یخچال‌های ساید بای‌ ساید ,

تعمیرات یخچال‌ ساید بای‌ ساید در تهران ,

تعمیرات یخچال‌ ساید بای‌ ساید تهران ,

تعمیرات یخچال‌ ساید بای‌ ساید در پرواز ,

تعمیرات یخچال‌ ساید بای‌ ساید پرواز ,

تعمیرات یخچال‌ ساید بای‌ ساید ,

تعمیر یخچال‌ ساید بای‌ ساید ,

تعمیر یخچال‌ ساید بای‌ ساید در تهران ,

تعمیر یخچال‌ ساید بای‌ ساید تهران ,

تعمیر یخچال‌ ساید بای‌ ساید در پرواز ,

تعمیر یخچال‌ ساید بای‌ ساید پرواز ,

تعمیر یخچال ساید بای ساید در منزل ,

تعمیرکاران یخچال سایدبای‌ساید ,

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک ,

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک ,

نمایندگی ساید بای ساید جنرال الکتریک ,

تعمیرکار ساید بای ساید جنرال الکتریک ,

نمایندگی تعمیر ساید جنرال الکتریک ,

خدمات تعمیر جنرال الکتریک ,

نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک ,

قیمت قطعات ساید جنرال الکتریک