ثبت درخواست

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی اراج - شماره نمایندگی ال جی در ایر ...

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۴ | دسته : ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی تهران

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی اراج - شماره نمایندگی ال جی در ایران 02122964906 - آرسام سرویس

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی اراج - امروزه ماشين لباسشويی يکی از لوازم خانگی بسيار ضروری در هر خانه ای است؛ اما اکثر مردم بدون توجه و مراقبت های لازم فقط از آن استفاده می کنند تا زمانی که لباسشويی دچار مشکل شود يا از کار بيفتد و حجم زیادی از لباس های کثيف روی دست آن ها بماند!  یکی از عوامل موثر در افزایش طول عمر و پیشگیری از مشکلات احتمالی؛ سرویس لباسشویی ال جی در زمان مناسب می باشد. بهتر است حداقل هر سال یک بار لباسشویی سرویس شود. در این صورت ریسک خرابی های پیچیده در آینده کم خواهد شد و هم چنین کیفیت و بازدهی لباسشویی شما حفظ خواهد شد. شما می توانید برای ثبت درخواست سرویس دستگاه تان با شماره ی 02122964906 تماس حاصل نمایید.
در صورتی که ماشين لباسشويی شما تخليه نمی کند، در حین کار خاموش شده است، نشتی و آبریزی دارد، صدای زیادی میدهد، لرزش دارد، ارور میدهد، آبگیری نمی کند، داخل مخزن آن آب جمع می شود، نمی چرخد و يا کلا لباسشويی روشن نمی شود، تعميرکاران متخصص ماشين لباسشويی می توانند با ارائه خدمات مناسب، سرويس دوره ای و تعميرات فوری مشکلات دستگاه شما را در کمترين زمان ممکن برطرف نموده و آسودگی و آسايش را به خانه تان بازگردانند.

شما برای تعمیرات لباسشویی ال جی در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید فرم سفارش تعمیرات به صورت آنلاین فوری پر کنید تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی LG در تهران با شما تماس بگیرند و برای حل مشکل هرچه سریعتر اقدام کنند.

علاوه بر اين متخصصان ما نکات و توصيه های مهمی در رابطه با نگهداری و طرز استفاده صحيح از لباسشويی را به شما آموزش خواهند داد، تا بتوانيد از دستگاه خود استفاده بهتری داشته باشيد. برای ثبت درخواست تعمير ماشين لباسشويی ال جی می توانيد فرم درخواست تعميرات را تکميل و يا با شماره 02122964906 تماس حاصل فرماييد.

پر تکرارترین علت خرابی و ایرادات شایع ماشین لباسشویی ال جی

در این قسمت سعی بر این داریم تا پرتکرارترین علت خرابی و ایرادات شایع در ماشین لباسشویی ال جی را بیان کنیم تا در صورت بروز مشکلات متفاوت در دستگاهتان، منشا ایراد آن را بدانید و راه حل برطرف کردن آن را پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر فقط کافی است ادامه مطالب را مطالعه کنید.

کد خطا یا ارورهای لباسشویی الجی (LG)

گاهی ممکن است بر روی صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی با حروف انگلیسی مواجه شوید، که این حروف نشان دهنده‌ی خطا یا error بر روی دستگاه شماست. حال برای اینکه متوجه بشوید، علت پیغام، کد خطا یا ارور لباسشویی ال جی مربوط به چه مشکلی است، موارد زیر را مطالعه کنید.

  • UE: نامتعادل بودن لباس‌های داخل دیگ
  • EI یا AE: خطای نشت آب
  • OE: خطای تخلیه
  • PF: خطای قطع ناگهانی برق
  • PE: خطای سنسور فشار
  • LE: خطای موتور DD
  • UE: خطای عدم تعادل دیگ
  • DE: خطای سوئیچ درب
  • NC: خطای ماژول NFC
  • و....

نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی ال جی

هیچکس خراب شدن و از کار افتادن ماشین لباسشویی را دوست ندارد و به همین دلیل بسیاری از افراد به سراغ برندهای خارجی باکیفیتی همچون ال جی می روند. اما حتی لباسشویی های ال جی نیز به مراقبت، سرویس و بعضا تعمیر احتیاج دارند.
متخصصین لباسشویی ال جی در «آرسام سرویس» به خوبی حس و حال شما را در هنگام خرابی دستگاه تان درک کرده و به همین دلیل در سریعترین زمان به کمک شما خواهند آمد. ما در «آرسام سرویس» به تخصص و سالها تجربه تعمیرکاران برند ال جی خود تکیه کرده و هرگونه خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی ال جی را برای انواع مدلها و ظرفیت های آن با مزایایی ویژه به شما ارائه می کنیم.
اگر به تازگی جا به جا شده و برای نصب یا سرویس لباسشویی ال جی خود به کمک احتیاج دارید، می توانید از خدمات «آرسام سرویس» در همان روز و یا فردای آن در منزل خود بهره مند شوید. سرویس ماشین لباسشویی می تواند از بروز بسیاری از مشکلات پیشگیری و سبب افزایش عمر مفید دستگاه شود. همچنین خیالتان راحت باشد که لباسشویی تان بیمه است و تعمیر لباسشویی نیز با اعطای گارانتی «آرسام سرویس» همراه است.

مشکلات متداول ماشین لباسشویی ال جی

تمامی مشکلات متداول لباسشویی ال جی به راحتی قابل رفع بوده و تنها نکته حائز اهمیت، سپردن تعمیر لباسشویی ال جی به تعمیرکار متخصص ال جی است. متخصص ال جی قادر به رفع اصولی و بدون بازگشت مشکل خواهد بود که به کاهش هزینه های شما منجر می شود.
برخی از مشکلات رایج لباسشویی های ال جی عبارتند از:

  • لباسشویی روشن نمی شود
  • لباسشویی نشتی آب دارد
  • سر و صدا و لرزش لباسشویی زیاد است
  • لباسشویی تخلیه نمی کند
  • لباسشویی در حین کار خاموش می شود
  • درب لباسشویی پس از اتمام کار باز نمی شود
  • و…

اگر لباسشویی ال جی شما گرفتار این مشکلات و یا موارد دیگریست، همین حالا با متخصصین لباسشویی ال جی در «آرسام سرویس» تماس بگیرید تا هرچه سریعتر دستگاه خود را سالم تحویل بگیرید!

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی LG در تهران

اگر به دنبال نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در تهران هستید؛ انتخابات زیادی دارید. چرا که تمامی مراکز تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران با عنوان نمایندگی ال جی خدماتی را در زمینه‌ی تعمیرات تخصصی ال جی به شما ارائه میدن. اما تکلیف کاربران ال جی چی میشه؟ چطور میتونن انتخاب درست و مطمئنی داشته باشن؟
شما کافیه از سابقه، اعتبار و خدمات شرکتی که از آن درخواست تعمیر لباسشویی کردید؛ باخبر باشید. «آرسام سرویس» با ارائه‌ی بهترین خدمات و صداقت در روند کاری تونسته یکی از بهترین تعمیرگاه‌های لباسشویی ال جی در تهران باشه. سابقه‌ی «آرسام سرویس» در امر تعمیرات به بیشتر از ۱۵ سال میرسه و با دادن فاکتور رسمی، تعمیرات بی عیب و نقصش را از ۱۸۰ تا ۳۶۰ روز تضمین میکنه. این یعنی ضمانت و صداقت کاری که مکتوب به شما داده میشه.

هم اکنون درخواست ثبت کنید

لازم به گفتنه که «آرسام سرویس» تمامی مجوزهای لازم از اتحادیه لوازم خانگی را داره و هزینه‌های تعمیرات طبق نرخ مصوب از اتحادیه مربوطه هست. «آرسام سرویس» تعمیرگاه مجاز لباسشویی ال جی در تهران هست که آماده‌ی خدمت رسانی به شما کاربران عزیز در تمام نقاط تهرانه. شما می‌تونید در هر ساعتی از شبانه‌روز درخواست خودتون را ثبت کنید.

خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در محل

تعمیر لباسشویی ال جی در محل جزئی از خدمات ویژه آی پی امداد می باشد. ارائه این خدمات در منزل مزیت های جذابی را برای کاربران ایجاد خواهد کرد. برخی از مهمترین مزیت های ارائه خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در محل شامل موارد زیر می باشند:
کاهش هزینه ها
صرفه جویی در زمان
کنترل صدمات جانبی بیشتر
عدم ایجاد صدمات فیزیک ناشی از جابجایی برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی
نظارت کامل کاربر به روند تعمیرات ماشین لباسشویی
مشخص بودن کامل هزینه های صورت گرفته

چرا «آرسام سرویس» را برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی انتخاب می‌کنیم

اگر نیاز به سرویس یا تعمیر ماشین لباسشویی ال جی خود هستید، «آرسام سرویس» می‌تواند به شما کمک کند. ما سریع‌ترین و بهترین گزینه برای تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در محل شما هستیم. هیچ فرقی نمی‌کند که ماشین لباسشویی شما نشتی دارد، یا اصلاً کار نمی‌کند، یا بوی بدی از ماشین لباسشویی می‌آید، شما می‌توانید روی تکنسین‌های حرفه‌ای «آرسام سرویس» حساب کنید. تکنسین‌های ما آموزش‌های لازم در نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی را دیده‌اند و دارای سال‌ها تجربه می‌باشند.

سوالات متداول تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

اگر نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی ال جی داشتید با آرسام سرویس تماس بگیرید

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ال جی (LG) چقدر است؟

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ال جی (LG) به عوامل مختلفی از جمله علت خرابی دستگاه، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و... بستگی دارد و بعد از عیب یابی و بررسی دستگاه توسط متخصص به شما اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد و پس از پایان کار هزینه از شما دریافت خواهد شد.

دلیل وارد نشدن آب به داخل لباسشویی چیست؟

وارد نشدن آب به لباسشویی، یکی از مشکلات رایج این دستگاه است. به این معنی که آب مورد نیاز برای شستشو وارد دستگاه نشده و طبیعتا چرخه شستشو مختل می گردد. خرابی شیربرقی، از کار افتادن میکروسویچ درب، عملکرد نادرست برد الکترونیک یا تایمر، پیچ خوردگی شلنگ ورودی، انسداد ورودی و فیلتر تصفیه، از جمله دلایل وارد نشدن آب به ماشین لباسشویی هستند. برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی و دیگر برندها در این شرایط، باید قطعات ذکر شده، تعمیر یا تعویض شوند.

آیا خدمات ارائه شده توسط شما گارانتی می شود؟

تمامی خدمات ارائه شده توسط این مرکز شامل 180روز گارانتی می باشد و در صورت بروز مجدد مشکل، با اعزام مجدد تکنسین و بدون دریافت هزینه مشکل دستگاه را به صورت کامل برطرف می کنیم.