ثبت درخواست

تعمیر لباسشویی سامسونگ باغ خزانه - شماره نمایندگی سامسونگ 021 ...

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۴ | دسته : ماشین لباسشویی

تعمیر لباسشویی سامسونگ تهران

تعمیر لباسشویی سامسونگ باغ خزانه - شماره نمایندگی سامسونگ 02122964906 - آرسام سرویس

تعمیر لباسشویی سامسونگ باغ خزانه تعمیرکاران ما با تعمیر لباسشویی سامسونگ در محل نگرانی جا به جایی لباسشویی به تعمیرگاه را برای شما رفع می کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات تعمیرات را به نتیجه می رسانند. تمامی سرویس های مربوط به تعمیر لباسشویی سامسونگ در محل، با بالاترین سطح کیفیت ارائه می شود. به علاوه هزینه تعمیر لباسشویی سامسونگ با کمترین قیمت، اهرم رقابتی است که ما را از سایر مراکز تعمیراتی متمایز می سازد. همین امر افزایش رضایت مشتریان از خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ را به همراه داشته است.

علت انتخاب نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ چیست ؟

ماشین لباسشویی سامسونگ بعنوان یکی از برترین برندهای ماشین لباسشویی جهان است که این برند در ایران نیز طرفداران خود را دارد و مشتریان آن با خیالی راحت اقدام به خرید میکنند، این برند هم از نظر سخت افزاری و نرم افزاری در ساخت با بهره گیری از بهترین قطعات و طراحی چشم نوازی که دارد خود را از سایر محصولات متمایز کرده است.

نمایندگی مجاز سامسونگ در تهران با 4 شعبه فعال در شمال، جنوب، شرق و غرب جهت رضایت و اعتماد مشتریان و همچنین ارائه خدمات تعمیرات با بکارگیری از متخصصین دوره دید اقدام به خدمت رسانی به همشهریان عزیز تهرانی می نمایید . تمامی تعمیرات و تعویض قطعات توسط این نمایندگی با درجه کیفی بالا و اورجینال بود. جهت
تعمیر لباسشویی سامسونگ  خود کافی است در هرکجای تهران که باشید با نزدیکترین نمایندگی سامسونگ تماس گرفته و یا با شماره پاسخگویی 24 ساعته 02122964906 جهت ارتباط با کارشناسان مجموعه و بازگو کردن مشکل دستگاه خود اقدام به تعمیر و تعویض و یا درخواست اعزام تعمیرکار متخصص نمایید تعمیرکاران ما با بررسی مشکل دستگاه شما در کمترین زمان ممکن  جهت اقدام به تعمیر به محل سکونت شما خواهند رسید.

نحوه تعمیر لباسشویی سامسونگ

اطلاع از دانش و فناوری های به کار رفته در دستگاه های شست و شوی جدید در تعمیر لباسشویی سامسونگ بسیار مهم است. مثلا یک تعمیرکار حرفه ای به خوبی می داند که ماشین لباس شویی های اوتومات در محوری مشخص مخزن را به چرخش در می آورند تا با گذر آب از الیاف لباس ها با سرعت بالا، لباس ها شست و شو داده شوند.
لازم است بدانید برای تعمیر لباسشویی سامسونگ، به علت نوع سیستم و تکنولوژی خاص آن قطعا نیازمند حضور تعمیرکار متخصص لباس شویی هستید. لذا توصیه می کنیم در صورت بروز مشکل بلافاصله با مرکز تعمیر لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید تا در کم ترین زمان ممکن متخصصان تعمیر کار لباس شویی در محل شما حاضر شوند و برای تعمیر لباسشویی سامسونگ اقدامات ازم را انجام دهند.

رفع خطاهای ماشین لباسشویی سامسونگ

از جمله دیگر خدمات واحد تخصصی تعمیرات لباسشویی سامسونگ، رفع ارورهای این دستگاه است. کدهای خطای ماشین های لباسشویی در واقع نوعی هشدار هستند که خرابی برخی قطعات یا ایجاد مشکل در روند کاری آنها را گزارش می دهند.
اصولا لباسشویی زمانی کد خطا صادر می کند که در بسته نشده باشد یا عملکردهای مختلف دستگاه به درستی انجام نشوند. کارشناسان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ به خوبی می دانند که هریک از ارورهای این دستگاه نشان دهنده چه مشکلی است و چطور باید آن را برطرف کرد.

لیست مشکلات رایج ماشین لباسشویی سامسونگ

ردیفمشکل
1تعمیر شیر برقی لباسشویی سامسونگ
2تعمیر موتور لباسشویی سامسونگ
3تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ
4ریست ماشین لباسشویی سامسونگ
5تعمیر المنت لباسشویی سامسونگ
6تعمیر سوئیچ درب لباسشویی سامسونگ
7تعمیر جاپودری لباسشویی سامسونگ

هزینه تعمیر لباسشویی سامسونگ

حتما برای شما هم دغدغه است که هزینه تعمیرات لباسشویی تان چقدر می شود. تکنسین های تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در مرکز سخت افزار ایران، پس از بررسی و عیب یابی دستگاه، هزینه حدودی ترمیم را اعلام می کنند. قیمت اعلام شده، با توجه به نوع و شدت خرابی قطعات و دلایل بروز مشکل در دستگاه تخمین زده می شود. تعمیرکار اول تعیین می کند که علت ایراد موجود در ماشین لباسشویی چیست.
پس از آن، تکنسین تعیین می کند که برای رفع ایراد، نیاز به انجام چه اقداماتی است. تعمیر هریک از قطعات هزینه مشخصی دارد و پاکسازی فیلترها هم زیاد گران تمام نمی شود. هزینه تعمیرات لباسشویی samsung زمانی بالا می رود که یک یا چند قطعه تعویض شوند. چون در این شرایط، قیمت قطعه جدید هم به هزینه نهایی تعمیرات اضافه می شود.

اهمیت تعمیر لباسشویی سامسونگ

در حال حاضر ماشین های لباسشویی موجود در بازار به دو شکل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بوده و نوع نیمه اتوماتیک نیز به دو صورت دو قلو (قسمت شستشوی لباس + قسمت خشک کن لباس ) و نوع ساده (سطلی) در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. در تعمیر لباسشویی سامسونگ توجه به مدل ماشین لباسشویی بسیار مهم است. تعمیر ماشین لباسشویی ممکن است در ظاهر پیچیده به نظر آید، اما به راحتی در مرکز تعمیر لباسشویی سامسونگ انجام می شود و هر گونه نگرانی در این رابطه را برای کاربر محو می کند.
سطح بالای کیفیت خدمات ارائه شده در نمایندگی سامسونگ مرکز سخت افزار ایران و تجهیز بخش های مختلف این مرکز به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، باعث شده که این مجموعه مورد اعتماد و رضایت کاربران قرار بگیرد. همکاران ما ضمن عرضه آخرین محصولات این کمپانی، مشاوره های تخصصی فروش را نیز به مشتری های محترم ارائه می دهند.

«آرسام سرویس» تعمیر قطعات لباسشویی سامسونگ را اولویت می دهد

علاوه بر تعویض قطعات به شکل اصولی، سرویس و تعمیر قطعات ماشین لباسشویی سامسونگ، مخصوصا آنهایی که در بازار پیدا نمی شوند نیز در اولویت متخصصین «آرسام سرویس» که جهت کاهش هزینه های شما در نظر گرفته شده است. نمونه قطعاتی که در «آرسام سرویس» تعویض یا تعمیر می شوند شامل:

  • تایمر ماشین لباسشویی سامسونگ
  • برد ماشین لباسشویی سامسونگ
  • پمپ ماشین لباسشویی سامسونگ
  • سوئیچ درب و قفل آن
  • تسمه ها
  • سوئیچ فشاری
  • شناور و سوئیچ شناور
  • دمپرها و لرزش گیرهای نواری
  • و…

«آرسام سرویس»متخصص تعمیر لوازم خانگی در محل شما

«آرسام سرویس» راه حل رفع مشکلات لباسشویی سامسونگ شما

خرابی لباسشویی سامسونگ به دلایلی چون ضربه، نوسان الکتریکی، استفاده نامناسب از دستگاه، عدم مراقبت و نگهداری صحیح و یا استهلاک کارکرد طولانی مدت می تواند روی دهد. برخی از مشکلات شایع لباسشویی سامسونگ را می توان شروع نشدن سیکل شستشو، آبگیری نکردن، تخلیه نکردن، آبریزش یا نشتی، از کار افتادن دکمه ها، نچرخیدن دیگ و… نام برد.
این مشکلات و بسیاری دیگر، به راحتی قابل حل بوده و می توان با سرویس و تعمیر لباسشویی به افزایش عمر مفید آن نیز کمک کرد. البته تنها در صورتی که دستگاه توسط متخصص برند سامسونگ سرویس و تعمیر شود، مشکل به صورت اصولی برطرف می گردد. در بسیاری مواقع با چشم پوشی از این امر، مشکل به صورت موقتی رفع شده و پس از مدتی مجددا سبب خرابی لباسشویی می گردد که اینبار مشکل جدی تر و با خسارات بیشتری نیز همراه خواهد بود.


سوالات متداول تعمیر لباسشویی سامسونگ

اگر نیاز به تعمیر لباسشویی سامسونگ داشتید با ما تماس حاصل نمائید.

ساعت کاری تعمیرکار لباسشویی سامسونگ از چه زمانی است؟

تمامی تعمیرکاران لباسشویی سامسونگ به صورت ۲۴ ساعته، آماده خدمت رسانی به عزیزان می باشند

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ چقدر است؟

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ به عوامل مختلفی از جمله علت خرابی دستگاه، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و... بستگی دارد و بعد از عیب یابی و بررسی دستگاه توسط متخصص به شما اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد و پس از پایان کار هزینه از شما دریافت خواهد شد.

آیا خدمات ارائه شده توسط شما گارانتی می شود؟

تمامی خدمات ارائه شده توسط این مرکز شامل 90 روز گارانتی می باشد و در صورت بروز مجدد مشکل، با اعزام مجدد تکنسین و بدون دریافت هزینه مشکل دستگاه را به صورت کامل برطرف می کنیم.