ثبت درخواست

تعمیر کولر گازی سامسونگ امامزاده حسن - 02122964906 - 10 درصد ...

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۶ | دسته : کولر گازی

تعمیر کولر گازی سامسونگ امامزاده حسن - 02122964906 - 10% تخفیف - آرسام سرویس

تعمیر کولر گازی سامسونگ امامزاده حسن - مرکز تعمیرات سامسونگ با دارا بودن کادری متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات کولرگازی سامسونگ این امکان را فراهم آورده تا بهترین و سریعترین خدمات را با استفاده از قطعات اوجینال و دارای ضمانت در تهران و البرز برای شما مشتریان گرامی ارائه دهد.

تعمیر کولر گازی سامسونگ تهران

اگر برای تعمیرات کولرگازی سامسونگ خود به کمک نیاز دارید متخصصان حرفه ای مرکز تعمیرات سامسونگ می توانند در سریعترین زمان ممکن به شما کمک کنند تا مشکل کولرگازی سامسونگ شما در هر نقطه تهران و کرج به بهترین شکل ممکن برطرف گردد. فقط کافیست با شماره 02122964906 تماس بگیرید.

همچنین میتوانید از طریق فرم آنلاین درخواست سرویس در تمام طول شبانه روز ، درخواست تعمیرات کولرگازی سامسونگ خود را ثبت نموده و متخصصان ما در کوتاه ترین زمان ممکن جهت بررسی و رفع مشکل دستگاه با شما تماس خواهند گرفت.

هم اکنون درخواست ثبت کنید

آیا ما نمایندگی تعمیرات کولر گازی سامسونگ می باشیم؟

شرکت «آرسام سرویس» یکی از با سابقه ترین مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی است که با مجوز رسمی از اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی مشغول به خدمات دهی به شما عزیزان میباشد. مجموعه ما به عنوان تعمیرگاه کلیه برندهای لوازم خانگی از جمله سامسونگ، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در سراسر تهران میباشد. توجه داشته باشید که ما به عنوان نمایندگی تعمیرات کولر گازی سامسونگ فعالیت نمی کنیم و زیر نظر اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی به صورت رسمی و قانونی خدمات خود را ارائه می دهیم. شما برای تماس با نمایندگی اصلی تعمیرات کولر گازی اسپلیت سامسونگ خود باید از روی کارت گارانتی که در داخل دستگاه وجود دارد، با این مراکز تماس بگیرید.
لازم به ذکر است که برخی شرکت ها برای کسب درآمد بیشتر و سودجویی شرکت خود را با عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات کولر گازی سامسونگ معرفی می کنند و با این عنوان هزینه های بالا و غیر قانونی از مشتری دریافت می‌نمایند.

خدمات کولر گازی سامسونگ توسط متخصصان «آرسام سرویس»

«آرسام سرویس» با در اختیار داشتن بیش از صدها متخصص مجرب سامسونگ، در سریعترین زمان و بالاترین کیفیت، آماده ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی سامسونگ می باشد. دردسرهای شما جهت استفاده مجدد از کولر گازی خود، تنها به یک تماس ختم شده و پس از آن متخصصین ما در منزل شما جهت سرویس یا تعمیر کولر گازی تان حاضر خواهند شد. جهت آسودگی هرچه بیشتر خیالتان، در مدت تعمیرات دستگاه شما، با بیمه آن هر گونه نگرانی را از شما سلب می کنیم و در انتها نیز با اعطای گارانتی معتبر چند ماهه، کیفیت خدمات خود را تضمین خواهیم کرد.

دیگه نگران تعمیر کولر گازی سامسونگ خود نباشید

عوامل متعددی می توانند سبب خرابی کولر گازی شما و از کار افتادن آن شوند. مهمترین علل را می توان عدم رسیدگی و سرویس به موقع کولر گازی سامسونگ، نصب غیر اصولی و اشتباه، استهلاک ناشی از کارکرد طولانی و پیوسته دستگاه، نوسانات الکتریکی و غیره نامید. با این حال، در صورتی که مشکل به وجود آمده در کولر شما به یک عامل جدی مربوط نباشد، ممکن است به سادگی توسط خود شما نیز قابل حل باشد. به طور مثال، تنظیمات ریموت کنترلر کولر گازی و یا تمیز نمودن فیلترهای کولر برخی از مشکلات آن را حل خواهد نمود. اما این مساله کلیت نداشته و در اکثر مواقع عیب یابی و رفع مشکل تنها توسط تعمیرکار متخصص امکان پذیر است.

  • چکه کردن آب از پنل داخلی کولر گازی سامسونگ و پرتاب آب به همراه باد
  • عدم پاسخ دهی کولر گازی به تنظیمات ریموت کنترلر
  • کار نکردن و روشن نشدن کمپرسور کولر گازی سامسونگ
  • از کار افتادن فن کولر گازی سامسونگ
  • یخ زدن کویل های کندانسور کولر گازی سامسونگ
  • نشت گاز و کمبود گاز مبرد در سیستم
  • سر و صدای ناهنجار پنل داخلی کولر گازی سامسونگ به هنگام کار

اگر هر یک از مشکلات بالا و یا موارد دیگری همچون نمایش کد خطا و رفع نشدن آن را در کولر گازی سامسونگ خود مشاهده کردید، سریعا با متخصصین «آرسام سرویس» برای رفع مشکل دستگاه خود تماس بگیرید. با تجربه بیش از هزاران مورد تعمیرات مختلف بر روی انواع مدل های کولر گازی های سامسونگ، هر گونه مشکل دستگاه شما را به صورت تضمینی رفع خواهیم نمود.
نگران هزینه تعمیرات نباشید. متخصصین ما تعمیر و نه تعویض قطعات کولر شما را در اولویت کار خود قرار کی دهند و به این ترتیب هزینه های شما به شدت کاهش خواهد یافت. همینطور، هر مدل و ظرفیتی از کولر گازی سامسونگ شما را به راحتی تعمیر خواهیم نمود.

ارور ها و کدهای خطای متداول کولر گازی اسپلیت سامسونگ

در زیر فهرست مهم ترین کدهای خطا یا ارور های کولر گازی اسپلیت های سامسونگ که گاهی تماس با مراکز تعمیرات سامسونگ یا تعمیرگاه های مجاز لوازم خانگی را ضروری می سازد آورده شده‌اند:

  • E1: مشکل در سنسور محیطی پنل داخلی
  • E3: مشکل در فن پنل داخلی
  • E2 و E5: مشکل در سنسور اواپراتور
  • E6: مشکل در سنسور لوله خارجی اپراتور
  • EE00: مشکل در سنسور محیطی یونیت داخلی
  • EE01: مشکل در برق ورودی پنل داخلی
  • Ea: عدم ارتباط بین یونیت داخلی و یونیت خارجی
  • Eb: عدم قرارگیری فازها در مدل های ایستاده کولر گازی

هزینه های سرویس و تعمیر کولر گازی سامسونگ

اگر کولر گازی سامسونگ شما با یکی از خطاها و یا مشکلات گفته شده در بالا روبرو شد، لازم است که هر چه سریعتر با مرکز تخصصی خدمات تعمیرات اسپلیت سامسونگ تماس بگیرید. به منظور تعمیر دستگاه، پس از تماس با یکی از شعب نمانیدگی مجاز تعمیرات سامسونگ «آرسام سرویس»، مشاوره تلفنی ای با یکی از متخصصان شرکت، به منظور کسب اطلاعات لازم و ارائه راهنمایی انجام می گیرد. در صورتی که مشکل جدی ای وجود نداشته باشد با راهنمای متخصصان شرکت مشتری خود قادر به رفع مشکل خواهد بود. در غیر این صورت، با ثبت درخواست مشتری، تکنسین های آموزش دیده ما، ظرف حداکثر ۲ ساعت در محل حاضر شده و به سرویس و تعمیر دستگاه اقدام خواهند کرد. لازم به ذکر است که تعمیرات، با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال انجام می شود. بعلاوه، همه هزینه های نصب، سرویس، تعمیرات و تعویض قطعات بر طبق مصوبه اتحادیه و البته پس از اعمال تخفیف های مورد نظر محاسبه خواهد شد.

برخی از ویژگی های کولر گازی اسپلیت های SAMSUNG

سامسونگ شرکتی چند ملیتی و اساسا کره ای و یکی از معروفترین و پرفروش ترین شرکت های بزرگ در زمینه تولید محصولات الکترونیک و فناوری است که یکی از مهمترین و یزرگترین تخصص آنها تولید لوازم خانگی مدرن از جمله کولر گازی می باشد. از ویژگی های کولر گازی اسپلیت های جدید سامسونگ می توان به دارای دو فیلتر دو مرحله ای با نام های Easy Filter و virus doctor، قرار گرفتن فیلتر Easy در روی دستگاه، کیفیت ساخت بالا، سیستم عیب یاب اتومات و هوشمند، قابلیت کارکرد کمپرسور تا ۵۴ درجه سانتی گراد و قدرت پرتاب باد در حدود ۱۴ متر اشاره نمود

سوالات متداول تعمیر کولر گازی سامسونگ

آیا خدمات ارائه شده توسط شما گارانتی می شود؟

تمامی خدمات ارائه شده توسط این مرکز شامل 90روز گارانتی می باشد و در صورت بروز مجدد مشکل، با اعزام مجدد تکنسین و بدون دریافت هزینه مشکل دستگاه را به صورت کامل برطرف می کنیم.

هزینه تعمیر کولر گازی سامسونگ چقدر است؟

هزینه تعمیر کولر گازی سامسونگ به عوامل مختلفی از جمله علت خرابی دستگاه، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و... بستگی دارد و بعد از عیب یابی و بررسی دستگاه توسط متخصص به شما اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد و پس از پایان کار هزینه از شما دریافت خواهد شد.