ثبت درخواست

تعمیر کولر گازی جنرال شیخ بهایی GENERAL - با 10درصد نخفیف ویژ ...

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۰ | دسته : نمایندگی جنرال

تعمیر کولر گازی جنرال

تعمیر کولر گازی جنرال شیخ بهایی GENERAL - خدمات کولر گازی در آرسام سرویس

تعمیر کولر گازی جنرال شیخ بهایی GENERAL ، اگر کولر گازی جنرال شما سرمای کافی ندارد یعنی نیاز به سرویس ، شارژ گاز یا تعمیر دارد. شما می‌توانید از خدمات در محل آرسام سرویس بهره‌مند شوید حتی اگر اعتبار کارت گارانتی تمام شده باشد. گروه فنی ما شامل تکنسین‌های باسابقه است که جدیدترین دوره‌های تعمیر و نصب کولر گازی جنرال را گذرانده‌اند.

در صورت نیاز به تعویض قطعه ما از قطعات اصلی جنرال استفاده می کنیم. ضمنا برای اطمینان خاطر شما خدمات ارائه شده را به مدت ۶ ماه به همراه خدمات پس از فروش کولر گازی جنرال ضمانت می‌کنیم. یعنی اگر در این مدت قسمت تعمیر شده دچار مشکل شود، تعمیرات کولر گازی جنرال در شیخ بهایی مجدد بدون دریافت هزینه انجام خواهد شد. درخواست تعمیر کولر گازی جنرال را از طریق فرم آنلاین با ۱۰٪ تخفیف ویژه (تا سقف 50 هزار تومان) ارسال کنید یا با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

خرابی کولر گازی جنرال و راه حل آرسام سرویس برای شما

با نزدیک شدن تابستان و گرم شدن روزها، استفاده از کولر گازی و روشن کردن مداوم آن طبیعیست. طبیعتا دوست دارید تا دستگاه بدون هیچ مشکلی کار کرده و همچون گذشته راندمان و عملکرد بالایی داشته باشد. اما از کار افتادن کولر در وسط گرمای روز و یا خنک نبودن باد آن به اندازه کافی می تواند حال شما را اساسی گرفته و ناراحتتان کند. به همین دلیل آرسام سرویس برای ارائه خدمات حرفه ای و سریع خود اینجاست، تا حتی یک روز را هم گرفتار و غمزده از خرابی کولرتان سپری نکنید.
مسلما با انتخاب کولر گازی جنرال تصمیم درستی را در پیش گرفته اید، زیرا یکی از بهترین و باکیفیت ترین برندهای حال حاضر که از رضایت مشتریان نیز برخوردار است، جنرال می باشد. با این حال در گذر سالیان و به دلیل استهلاک ناشی از کارکرد طولانی مدت دستگاه، یا به سبب علل دیگری همچون نصب غیر استاندارد کولر گازی یا نوسانات الکتریکی و غیره، بروز مشکلاتی در کولر گازی جنرال شما یا از کار افتادن آن چندان هم دور از ذهن نیست. آنچه در این مواقع بسیار حائز اهمیت خواهد بود، واگذاری دستگاه به متخصص برند جنرال است تا خدمات سرویس یا تعمیرات آن را به درستی و به صورت حرفه ای و اصولی انجام نماید.

چه زمانی با نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال در شیخ بهایی تماس بگیرید؟

  • اگر کولر گازی شما به درستی خنک نمیکند، اگر از کولر گازی جنرال خود صدای عجیبی شنیدید و یا اصلا شروع به کار نمی کند باید بدانید کولر گازی شما دچار نقص فنی شده است و باید برای تعمیرات با نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال در تهران تماس بگیرید.
  • اگر کولر گازی آب را از مسیر تخلیه خارج نمیکند و از پنل آبریزی دارد یا پرتاب آب از دریچه جلو انجام می شود باید برای تنظیم درست عملکرد دستگاه با تعمیرگاه کولر گازی جنرال تماس حاصل فرمایید.
  • اگر کولر گازی سرمای کافی ندارد یا پرتاب باد آن کم شده و یا چند دقیقه باد خنک می دهد سپس باد گرم می شود ویا کد ارور نمایش می دهد باید فورا سرویس و رفع ایراد شود و با نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش کولر گازی جنرال GENERAL در تهران تماس حاصل فرمایید.

شما برای تعمیرات کولر گازی جنرال در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید فرم سفارش تعمیرات به صورت آنلاین فوری پر کنید تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال در تهران با شما تماس بگیرند و برای حل مشکل هرچه سریعتر اقدام کنند.

خدمات ما در مرکز سرویس و تعمیر کولر گازی جنرال

در این مرکز کلیه خدمات کولر گازی جنرال زیر به صورت کاملا تخصص و حرفه ای توسط تعمیرکاران متخصص و با تجربه انجام می شود شما می توانید جهت انجام هر یک از خدمات زیر با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان ممکن نیاز شما را رفع نماییم:

  • تعمیر کولر گازی جنرال
  • سرویس کولر گازی جنرال
  • نصب کولر گازی جنرال
  • جابجایی کولر گازی جنرال
  • شارژ گاز کولر گازی جنرال
  • عیب یابی کولر گازی جنرال
  • تعویض کمپرسور کولر گازی جنرال
  • تعویض خازن کولر گازی جنرال
  • رفع آبریزی کولر گازی جنرال

به متخصصین جنرال آرسام سرویس جهت تعمیرات خود اعتماد کنید

نصب اصولی و بر طبق استانداردهای جنرال می تواند در کارکرد بهینه و عملکرد مطلوب کولر گازی شما بسیار موثر باشد و همچنین از بروز برخی مشکلات نیز جلوگیری نماید. علاوه بر این، جهت حفظ عملکرد دستگاه می بایست به صورت منظم کولر گازی جنرال خود را سرویس کنید. در این مواقع مشکلات و ایرادات جزئی نیز شناسایی و پیش از وقوع مشکلات جدی تری برطرف می شوند. نهایتا در هنگام بروز مشکل و خرابی کولر گازی خود، تنها به تعمیرکار متخصص جهت انجام تعمیرات مراجعه نمایید، تا از ریسک خسارات ناشی از دستکاری افراد غیر متخصص در امان باشید.
آرسام سرویس خدمات نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی جنرال شما را توسط متخصصین مجرب جنرال خود در سریعترین زمان و به صورت گارانتی شده ارائه می نماید. کافیست با ما تماس بگیرید تا در همان روز و یا فردای آن به منزل شما آمده و کولر گازی شما را مجددا به کار بیاندازیم. افزون بر این، ما دستگاه شما را بیمه خواهیم کرد تا هیچ گونه نگرانی از بابت خدمات دریافتی نداشته باشید.

نحوه تعمیر ترموستات در کولر گازی جنرال

چرا آرسام سرویس را برای تعمیر کولر گازی جنرال انتخاب می‌کنیم

چه به دنبال نصب کولر گازی ، سرویس کولر گازی و یا تعمیر کولر گازی باشید، مرکز تعمیرات کولر گازی آرسام سرویس می‌تواند به شما کمگ کند. ما بهترین، قابل اعتمادترین، سریع‌ترین گزینه برای انتخاب توسط شما برای سرویس و تعمیر کولر گازی در نقاط مختلف تهران و حومه هستیم. اگر کولر گازی شما سرما نمی‌کند، نشتی آب دارد، یا خیلی کار می‌کند، ما یکی از تعمیرکاران حرفه‌ای و باتجربه خود را برای تعمیر کولر گازی خواهیم فرستاد. تمام تکنسین‌های ما دوره‌های تعمیرات کولر گازی را گذرانده و دارای سال‌ها تجربه در نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال در تهران می‌باشند. ضمناً ما کلیه خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی جنرال انجام شده را برای آسودگی خاطر شما ۶ ماه ضمانت خدمات پس از فروش می دهیم .

سوالات متداول تعمیر کولر گازی جنرال

اگر نیاز به تعمیر کولر گازی جنرال داشتید سریعا با آرسام سرویس تماس بگیرید.

چه زمانی برای تعمیر کولر گازی جنرال اقدام کنیم؟

در مواقعی که کولر گازی جنرال دچار مشکلاتی همچون: یخ زدگی کولر گازی، عدم سرمایش مناسب کولر گازی، سرو صدای کولر گازی و...شد، برای تعمیر آن اقدام کنید.

هزینه تعمیر کولر گازی جنرال چقدر است؟

آرسام سرویس با بیش از ۱۰ سال سابقه کاری در زمینه تعمیر کولر گازی جنرال معتقد است که سرویس کولر گازی جنرال به قدری با اهمیت و با ارزش است که اصلا نباید نگران هزینه سرویس کولر گازی جنرال خود باشید بلکه پرداخت هزینه سرویس کولر گازی جنرال بهای ناچیزی است در برابر افزایش عمر کولر گازی و پرداخت هزینه های سنگین تر تعمیر کولر گازی جنرال می باشد. نگران قیمت سرویس کولر گازی خود نباشید آرسام سرویس همواره پشتیبان و یاریگر شما می باشد و با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت به سرویس و شستشوی کولر گازی جنرال شما می پردازد

آیا خدمات ارائه شده توسط شما گارانتی می شود؟

تمامی خدمات ارائه شده توسط این مرکز شامل 180روز گارانتی می باشد و در صورت بروز مجدد مشکل، با اعزام مجدد تکنسین و بدون دریافت هزینه مشکل دستگاه را به صورت کامل برطرف می کنیم.