ثبت درخواست

تعمیر لباسشویی ال جی شهرک نفت - خدمات بوش در تهران 0212296490 ...

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹ | دسته : ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر لباسشویی ال جی تهران

تعمیر لباسشویی ال جی شهرک نفت - خدمات بوش در تهران 02122964906 - آرسام سرویس

تعمیر لباسشویی ال جی شهرک نفت -  ماشین‌های لباسشویی دستگاه دوست داشتنی خانه در این دوره هستند. کار را به قدری برای ما ساده کرده اند که برای شستن چند تکه لباس هم ترجیح می‌دهیم لباسشویی را روشن کنیم و به این شکل به سادگی لباس‌ها را بشوییم؛ بنابراین شاید یکی از دستگاه‌های ضروری منزل ما باشد و حتما خرابی آن باعث خلل می‌شود. پس بهتر است برای تعمیر سریع‌تر آن اقدام کنیم و دستگاه را به نمایندگی لباسشویی ال جی بسپاریم.

شما می توانید با دریافت خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در «آرسام سرویس» تا 75% کاهش هزینه را تجربه نمایید.
کاربران گرامی در صورت وجود سوال، در زمینه تعمیر لباسشویی ال جی می توانید در انتهای این صفحه آنها را مطرح کرده و پاسخ کارشناس شرکت «آرسام سرویس» را دریافت نمایید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی LG در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با استفاده از خدمات تعمیرکار تعمیرگاه مجاز مرکزی «آرسام سرویس» در محل انجام می گردد. در نظر داشته باشید که در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی، جهت تعمیر از قطعات باکیفیت استفاده می شود تا به مانند روز اول از دستگاه خود استفاده نمایید. تعمیرکار ماشین لباسشویی ال جی در «آرسام سرویس» دارای تجربه کافی در این زمینه می باشد و بعد از اتمام خدمات به شما عزیزان فاکتور و ضمانتنامه رسمی تقدیم می گردد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی

تعمیرگاه ماشین لباسشویی ال جی، یکی از مراکز تخصصی و قابل اعتمادترین گزینه برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در می باشد.

تعمیر در منزل و محل

تعمیرات لباسشویی ال جی در منزل یا در محل، یکی از مهمترین خدمات «آرسام سرویس» ایران است. که با ارسال تیم تخصصی خود به محل مورد نظر شما کار تعمیر لباسشویی شما را در کمترین زمان ممکن انجام می دهند.

صرفه جویی در هزینه و زمان

در این مرکز به دلیل تامین قطعات اصلی توسط کمپانی ال جی و دارا بودن شعب های مختلف در تمامی منطقه های تهران منجر به صرفه جویی چشم گیری در هزینه و زمان برای تعمیر لباسشویی شما می باشد.

تکنسین های حرفه ای

شرکت «آرسام سرویس» یرای هر مارک لباسشویی تعمیرکاران مختص آن برند را دارد. تعمیرکارانی با تجربه و متخصص درحوزه تعمیر لباسشویی ال جی مدل جدید و قدیمی در مرکز «آرسام سرویس» مشغول هستند.

هزینه تعمیر لباسشویی ال جی

برخی از تعرفه های تعمیر لباسشویی ال جی به شرح زیر است:

خدمات هزینه تعمیر (تومان)
تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی ال جی 250/000 – 850/000
تعمیر موتور لباسشویی ال جی 230/000 – 950/000
تعمیر میرکوسوئیچ درب لباسشویی 120/000 – 550/000
تعمیر ترموستات ماشین لباسشویی ال جی 190/000 – 490/000
تعویض فیلتر لباسشویی 150/000 – 300/000
تعمیر شیر برقی لباسشویی ال جی 200/000 – 590/000
تعویض لاستیک درب لباسشویی ال جی 450/000 – 650/000
نصب لباسشویی ال جی 120/000 – 250/000
سرویس لباسشویی 350/000 – 500/000
تعمیر پمپ تخلیه 300/000 – 550/000

معرفی نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی

شرکت گلدیران در ایران نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش لباسشویی ال جی را بر عهده دارد. این شرکت با ارائه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش با کیفیت، جایگاه ویژه ای در بین مصرف کنندگان این دستگاه دارد. به یاد داشته باشید که با خرید از فروشگاه های معتبر گلدیران می توانید از خدمات رایگان نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی بهره مند شوید.

ذکر این نکته ضروری است که در صورت باز کردن جعبه لباسشویی و اقدام به نصب آن، گارانتی نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی گلدیران باطل شده و این شرکت هیچگونه مسئولیتی نسبت به هر نوع آسیب و نیاز به تعمیرات را ضمانت نمی کند.

«آرسام سرویس» تعمیرگاه مجاز و تخصصی تعمیرات لباسشویی ال جی و سایر برندها می باشد. این شرکت با اخذ مجوزهای لازم از اتحادیه مربوطه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی را در شمال، جنوب، شرق و غرب شهر تهران ارائه می دهد. «آرسام سرویس» هیچ ارتباطی با نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی گلدیران ندارد.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ال جی

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ال جی به چه صورت است؟

این نکته را به خاطر داشته باشید که در صورت اتمام مدت زمات خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ال جی خدمات تعمیر، عیب یابی و نصب دیگر رایگان نخواهد بود و شامل هزینه می شود.

اگر مهلت استفاده از خدمات پس از فروش لباسشویی ال جی شما به پایان رسیده است، جای هیچ گونه نگرانی نیست تنها کافی است برای تعمیرات لباسشویی ال جی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با «آرسام سرویس» تماس بگیرید. «آرسام سرویس» به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی با بیش از نیم قرن تجربه بالاترین سطح کیفیت خدمات تعمیر لباسشویی ال جی را برای کاربران فراهم نموده است.

برخی از مهمترین مزیت های استفاده از خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران به شرح زیر است:

  • تعمیرات تخصصی کلیه محصولات ال جی را با تامین قطعات فابریک
  • تعمیر لباسشویی ال جی با کیفیت بی نظیر
  • استفاده از تعمیرکار مجاز مرکزی تعمیر لباسشویی ال جی
  • ارائه ضمانت نامه رسمی برای کلیه خدمات و تعمیرات لباسشویی ال جی
  • هزینه های کاملا شفاف و بر حسب قیمت های اعلام شده از سوی اتحادیه

کارشناسان «آرسام سرویس» بعد از تشخیص عیب و ارائه مشاوره در زمینه چگونگی تعمیرات و یا تعرفه های تعویض قطعات اقدام به تعمیر لباسشویی ال جی شما می نمایند.

سوالات متداول تعمیر لباسشویی ال جی تهران

اگر نیاز به تعمیر لباسشویی ال جی تهران داشتید با ما تماس بگیرید.

تعمیرکار ماشین لباسشویی الجی LG چه زمانی در محل حاضر میشود؟

پس از تماس با شماره 02122964906 یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت «آرسام سرویس» تعمیرکار ماشین لباسشویی الجی LG در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی الجی LG چقدر است؟

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی الجی LG در سایت «آرسام سرویس» کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز «آرسام سرویس» مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.